Markkinointi ja brändäys (5 op)
Toteutuksen tunnus: KF00BN67-3006
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
02.12.2019 - 15.12.2019
Ajoitus
03.02.2020 - 30.03.2020
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Kulttuurituotannon ja vaatetuksen tiimi
Toimipiste
Hämeentie 135
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
10 - 24
Koulutus
- Vaatetusalan tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Marja Amgwerd
Vastuuopettaja
Marja Amgwerd
Ryhmät
-
KXI19S1Vaatetusalan tutkinto-ohjelma
Tavoitteet
Opintojakson jälkeen opiskelija osaa:
• markkinoinnin perusteet ja peruskäsitteet.
• asiakaslähtöisen markkinoinnin merkityksen osana yritystoimintaa.
• mielikuvamarkkinoinnin ja brändin hallinnan periaatteet.
Sisältö
Yrityksen markkinointiympäristöt. Markkinointistrategia ja markkinoinnin kilpailukeinot. Markkinointiviestintä ja mainonnan muodot. Brändin hallinta ja mielikuvamarkkinointi. Asiakastuntemus.
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut hyvin opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti ja on osannut soveltaa opittuja asioita niiden suorittamisessa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut erinomaisesti opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät soveltaen opittua erityisen ansiokkaasti.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.
Esitietovaatimukset
-
Lisätiedot
-