Strategic Brand Management (5 op)
Toteutuksen tunnus: K000CH22-3005
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
02.12.2019 - 15.12.2019
Ajoitus
07.02.2020 - 03.04.2020
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Cultural Management & Fashion and Clothing
Toimipiste
Hämeentie 135
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
10 - 20
Koulutus
- Master's Degree Programme in Fashion and Clothing
Opettaja
- Raija Grahn
Vastuuopettaja
Irmeli Osara
Ryhmät
-
K0919S6Vaatetusalan tutkinto-ohjelma ylempi
Tavoitteet
Opiskelija laajentaa ammatillista osaamistaan strategiseen brändijohtamiseen ja esimiestyötaitoihin. Hän ymmärtää informaatiotekniikan ja yrityksen tietojärjestelmien merkityksen työssään sekä työyhteisön toimivuuden ja työhyvinvoinnin merkityksen brändin menestymisessä.
Sisältö
• Strategisen ajattelun lähtökohdat
• Toimintaympäristön strateginen seuranta: megatrendit, brändin asemointi kilpailijoihin ja asiakkaisiin nähden, yrityksen tietojärjestelmän tuottaman informaation hyödyntäminen
• Brändin strateginen hallinta: visuaalinen näkökulma
• Strateginen johtaminen: yrityksen sisäinen brändäys
• Brändin strateginen näkyvyys ja verkkokauppa: brändin verkkoympäristön hallinta
• Työyhteisön toiminta ja työhyvinvointi
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
• Opiskelija on osittain saavuttanut opintojakson tavoitteet.
• Opiskelija on osannut tyydyttävästi soveltaa tietoa ja käyttää kirjallisuutta oppimistehtävissään.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
• Opiskelija on saavuttanut hyvin opintojakson tavoitteet.
• Opiskelija on osannut hyvin hankkia ja soveltaa tietoa ja käyttää sitä oppimistehtävissään.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
• Opiskelija on saavuttanut erinomaisesti opintojakson tavoitteet.
• Opiskelija on osannut erinomaisesti hankkia ja soveltaa tietoa ja käyttää sitä oppimistehtävissään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
• Opiskelija on osittain saavuttanut opintojakson tavoitteet.
• Opiskelija on osannut tyydyttävästi hankkia ja soveltaa tietoa oppimistehtävissään.