Siirry suoraan sisältöön

Strateginen brändijohtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: K000CH22-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.12.2019 - 15.12.2019

Ajoitus

07.02.2020 - 03.04.2020

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Kulttuurituotannon ja vaatetuksen tiimi

Toimipiste

Hämeentie 135

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

10 - 20

Koulutus

  • Vaatetusalan tutkinto-ohjelma (YAMK)

Opettaja

  • Raija Grahn

Vastuuopettaja

Irmeli Osara

Ryhmät

  • K0919S6
    Vaatetusalan tutkinto-ohjelma ylempi

Tavoitteet

Opiskelija laajentaa ammatillista osaamistaan strategiseen brändijohtamiseen ja esimiestyötaitoihin. Hän ymmärtää informaatiotekniikan ja yrityksen tietojärjestelmien merkityksen työssään sekä työyhteisön toimivuuden ja työhyvinvoinnin merkityksen brändin menestymisessä.

Sisältö

• Strategisen ajattelun lähtökohdat
• Toimintaympäristön strateginen seuranta: megatrendit, brändin asemointi kilpailijoihin ja asiakkaisiin nähden, yrityksen tietojärjestelmän tuottaman informaation hyödyntäminen
• Brändin strateginen hallinta: visuaalinen näkökulma
• Strateginen johtaminen: yrityksen sisäinen brändäys
• Brändin strateginen näkyvyys ja verkkokauppa: brändin verkkoympäristön hallinta
• Työyhteisön toiminta ja työhyvinvointi

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

• Opiskelija on osittain saavuttanut opintojakson tavoitteet.
• Opiskelija on osannut tyydyttävästi soveltaa tietoa ja käyttää kirjallisuutta oppimistehtävissään.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

• Opiskelija on saavuttanut hyvin opintojakson tavoitteet.
• Opiskelija on osannut hyvin hankkia ja soveltaa tietoa ja käyttää sitä oppimistehtävissään.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

• Opiskelija on saavuttanut erinomaisesti opintojakson tavoitteet.
• Opiskelija on osannut erinomaisesti hankkia ja soveltaa tietoa ja käyttää sitä oppimistehtävissään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

• Opiskelija on osittain saavuttanut opintojakson tavoitteet.
• Opiskelija on osannut tyydyttävästi hankkia ja soveltaa tietoa oppimistehtävissään.