Siirry suoraan sisältöön

Haastavien asiakaskohtaamisten taituriksiLaajuus (2 op)

Opintojakson tunnus: C-02469-SS10081

Opintojakson perustiedot


Laajuus
2 op
Opetuskieli
suomi
Korkeakoulu
Karelia-ammattikorkeakoulu

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuasi: • ymmärrät haastavan asiakaskäyttäytymisen taustalla vaikuttavia tekijöitä • hallitset keskeisiä vuorovaikutustaitoja haastavissa kohtaamisissa • kehität ammatillista itsevarmuutta ja jaksamista asiakastyössä

Sisältö

Tällä opintojaksolla vahvistat valmiuksiasi kohdata haastavia asiakastilanteita rakentavasti ja ammatillisesti. Opintojaksolla perehdyt haastavan asiakkaan käyttäytymisen taustatekijöihin sekä vuorovaikutuksen ja palvelutilanteiden dynamiikkaan. Lisäksi kehität taitojasi ennakoida, ymmärtää ja hallita erilaisia haastavia asiakaskohtaamisia sekä harjoittelet itseesi kohdistuvan stressin hallintaa. Opintojakso tarjoaa käytännönläheisiä työkaluja tilanteiden käsittelyyn erityisesti asiakaspalvelu-, sosiaali-, terveys- ja kasvatusaloilla. Opintojakso soveltuu myös ammattikorkeakouluopiskelijoille, jotka haluavat kehittää asiakastyön vuorovaikutusosaamistaan vaativissa tilanteissa.

Siirry alkuun