Skip to main content

Basics of Interdisciplinary Case Management in Social and Health CareLaajuus (3 ECTS)

Course unit code: C-02469-SS10008

General information


Credits
3 ECTS
Teaching language
Finnish
Institution
Karelia University of Applied Sciences

Objective

Opintojakson jälkeen: • Tiedät asiakas- ja palveluohjauksen lähtökohdat, lainsäädännön ja erilaiset toimintamallit. • Osaat selittää keskeiset asiakas- ja palveluohjaukseen liittyvät käsitteet ja tiedät niiden merkitykset. • Tunnistat monitoimijaisen ja moniammatillisen työskentelyn merkityksen asiakas- ja palveluohjauksessa. • Osaat arvioida palvelujen soveltuvuutta, käytettävyyttä, oikea-aikaisuutta, saatavuutta ja saavutettavuutta asiakkaan näkökulmasta.

Content

Tule vahvistamaan osaamistasi asiakas – ja palveluohjauksen ajankohtaisessa teemassa. Opintokokonaisuus antaa tietoa ja ymmärrystä työskennellä tavoitteellisesti sosiaali – ja terveydenhuollon toimintaympäristöissä yhteistyössä asiakkaan kanssa. Koulutuksen sisältö: • Palveluohjauksen perusteet ja lähtökohdat • Palveluohjausprosessi, hoito- ja palvelupolut sekä palvelukokonaisuudet • Moniammatillisuus palveluohjauksessa • Hoidon/palvelutarpeen arviointi: palvelujen toimivuus, oikea-aikaisuus, käytettävyys ja saatavuus • Digitaalinen palveluohjaus

Go back to top of page