Orientation Towards Bachelor's ThesisLaajuus (1 ECTS)
Course unit code: KX00GJ95
General information
- Credits
- 1 ECTS
Objective
Opintojakson jälkeen opiskelija:
• osaa kartoittaa yritysten kehittämistarpeita ja tunnistaa potentiaalisia opinnäytetyön aiheita.
• osaa lähestyä mahdollisia toimeksiantajia verkostoitumisen ja viestinnän avulla.
• tunnistaa ja osaa esitellä omaa osaamistaan ammatillisessa kontekstissa.
Content
• Yritysten ja organisaatioiden tarpeiden kartoittaminen opinnäytetyön alustavaksi aiheeksi
• Potentiaalisten toimeksiantajien lähestyminen verkostoitumisen ja viestinnän avulla
• Oman osaamisprofiilin tunnistaminen ja esittely ammatillisessa kontekstissa
• Opponointi osana opinnäytetyön prosessia
Qualifications
Vähintään 120 opintopisteen laajuiset edeltävät korkeakouluopinnot
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija tunnistaa joitakin potentiaalisia toimeksiantajia ja verkostoitumisen keinoja. Hän osaa esitellä omaa osaamistaan yleisellä tasolla ja tunnistaa muutamia vahvuuksiaan. Hän antaa ja vastaanottaa palautetta pinnallisella tasolla. Opiskelija valmistautuu opinnäytetyöhön perustason valmiuksilla.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija tunnistaa relevantteja toimeksiantajia ja osaa hyödyntää verkostoitumisen keinoja. Hän osaa esitellä osaamistaan selkeästi ja laatii toimivia esittelymateriaaleja. Hän osaa antaa ja vastaanottaa rakentavaa palautetta sekä hyödyntää sitä. Opiskelija valmistautuu opinnäytetyöhön tavoitteellisesti.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa kartoittaa potentiaalisia toimeksiantajia kattavasti ja tehdä verkostoitumista ammattimaisesti. Hän osaa esitellä osaamistaan vakuuttavasti ja laatia viimeisteltyjä, ammatillisesti syvällisiä esittelymateriaaleja. Hän osaa antaa ja vastaanottaa palautetta analyyttisesti, ja opponointi osoittaa ymmärrystä. Opiskelijan valmistautuminen opinnäytetyöhön on erinomaista.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija tunnistaa joitakin potentiaalisia toimeksiantajia ja verkostoitumisen keinoja. Hän osaa esitellä omaa osaamistaan yleisellä tasolla ja tunnistaa muutamia vahvuuksiaan. Hän antaa ja vastaanottaa palautetta pinnallisella tasolla. Opiskelija valmistautuu opinnäytetyöhön perustason valmiuksilla.