Skip to main content

XR and Immersive MediaLaajuus (5 ECTS)

Course unit code: KD00EN65

General information


Credits
5 ECTS

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
- osaa ideoida ja suunnitella immersiivisiä mediatuotteita
- osaa tunnistaa ja määritellä XR-sovellusten sisällöntuotannon työkaluja ja metodeja
- osaa tunnistaa ja nimetä potentiaaliset XR-teknologian käyttötilanteet, -mahdollisuudet ja haasteet omalla alallaan

Content

• XR-sovelluksen suunnitteluprosessi, ideointi ja aikataulutus
• projektinhallinta ja resurssointi
• tutustuminen 3D-mallinnustyökaluihin ja XR -teknologiaan
• pelimoottorien XR - valmiudet ja tuki
• Hybridi mediaympäristö kokemuksen tuottamisen ja sisällöntuotannon alustana
• Immersiivisyys käsitteenä ja työkaluna
• Markkinointi, asiakaskokemus ja viestintä osana immersiivisen kokemuksen tuotantoa

Assessment criteria, satisfactory (1)

Arviointi kohdistuu työskentelyyn opintojakson aikana, osaamiseen sen päättyessä sekä tavoitteiden saavuttamiseen. Opiskelijan arviointikyky, itsenäinen ajattelu ja tehtävistä suoriutuminen ovat perustasolla.

Assessment criteria, good (3)

Pääosin hyvä suoritus. Opiskelijan arviointikyky, itsenäinen ajattelu ja tehtävistä suoriutuminen keskeisimmillä osa-alueilla ovat sangen hyvällä tasolla.

Assessment criteria, excellent (5)

Erinomainen, selvästi tavanomaisesta erottuva suoritus. Opiskelijan arviointikyky, itsenäinen ajattelu ja tehtävistä suoriutuminen ovat erittäin korkealla tasolla.

Assessment criteria, approved/failed

Arviointi kohdistuu työskentelyyn opintojakson aikana, osaamiseen sen päättyessä sekä tavoitteiden saavuttamiseen. Opiskelijan arviointikyky, itsenäinen ajattelu ja tehtävistä suoriutuminen ovat perustasolla.

Go back to top of page