Siirry suoraan sisältöön

C++ -projektiLaajuus (5 op)

Tunnus: TX00DO53

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija oppii ohjatusti ja vaiheittain laatimaan vaativan C++ -ohjelmiston. Samalla hän tutustuu alustavasti ohjelmistojen kuvaus- ja mallinnusmenetelmiin sekä olio-ohjelmoinnin suunnittelumalleihin.

Sisältö

• C++ (C++)
• Ohjelmistojen mallintaminen, UML
• Olio-ohjelmointi

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

• Opiskelija osaa ohjatusti toteuttaa yksittäisiä ohjelmistokomponentteja
• Opiskelija osaa tulkita UML-luokkamalleja

Arviointikriteerit, hyvä (3)

• Opiskelija osaa toteuttaa laajoja ohjelmistokokonaisuuksia määrittelyjen perusteella
• Opiskelija osaa tuottaa ja tulkita UML-luokkamalleja

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

• Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa laajoja ohjelmistokokonaisuuksia
• Opiskelija osaa tuottaa ja tulkita UML-luokkamalleja

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

• Opiskelija osaa ohjatusti toteuttaa yksittäisiä ohjelmistokomponentteja
• Opiskelija osaa tulkita UML-luokkamalleja

Ilmoittautumisaika

28.11.2022 - 08.01.2023

Ajoitus

09.01.2023 - 12.03.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

ICT ja tuotantotalous

Toimipiste

Karaportti 2

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 40

Koulutus
  • Tieto- ja viestintätekniikan tutkinto-ohjelma
Opettaja
  • Heini Puuska
Ryhmät
  • TVT21-PE
    Pelisovellukset

Tavoitteet

Opiskelija oppii ohjatusti ja vaiheittain laatimaan vaativan C++ -ohjelmiston. Samalla hän tutustuu alustavasti ohjelmistojen kuvaus- ja mallinnusmenetelmiin sekä olio-ohjelmoinnin suunnittelumalleihin.

Sisältö

• C++ (C++)
• Ohjelmistojen mallintaminen, UML
• Olio-ohjelmointi

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

• Opiskelija osaa ohjatusti toteuttaa yksittäisiä ohjelmistokomponentteja
• Opiskelija osaa tulkita UML-luokkamalleja

Arviointikriteerit, hyvä (3)

• Opiskelija osaa toteuttaa laajoja ohjelmistokokonaisuuksia määrittelyjen perusteella
• Opiskelija osaa tuottaa ja tulkita UML-luokkamalleja

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

• Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa laajoja ohjelmistokokonaisuuksia
• Opiskelija osaa tuottaa ja tulkita UML-luokkamalleja

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

• Opiskelija osaa ohjatusti toteuttaa yksittäisiä ohjelmistokomponentteja
• Opiskelija osaa tulkita UML-luokkamalleja

Ilmoittautumisaika

29.11.2021 - 09.01.2022

Ajoitus

10.01.2022 - 13.03.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

ICT ja tuotantotalous

Toimipiste

Karaportti 2

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 43

Koulutus
  • Tieto- ja viestintätekniikan tutkinto-ohjelma
Opettaja
  • Heini Puuska
Ryhmät
  • TVT20-PE
    Pelisovellukset

Tavoitteet

Opiskelija oppii ohjatusti ja vaiheittain laatimaan vaativan C++ -ohjelmiston. Samalla hän tutustuu alustavasti ohjelmistojen kuvaus- ja mallinnusmenetelmiin sekä olio-ohjelmoinnin suunnittelumalleihin.

Sisältö

• C++ (C++)
• Ohjelmistojen mallintaminen, UML
• Olio-ohjelmointi

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

• Opiskelija osaa ohjatusti toteuttaa yksittäisiä ohjelmistokomponentteja
• Opiskelija osaa tulkita UML-luokkamalleja

Arviointikriteerit, hyvä (3)

• Opiskelija osaa toteuttaa laajoja ohjelmistokokonaisuuksia määrittelyjen perusteella
• Opiskelija osaa tuottaa ja tulkita UML-luokkamalleja

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

• Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa laajoja ohjelmistokokonaisuuksia
• Opiskelija osaa tuottaa ja tulkita UML-luokkamalleja

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

• Opiskelija osaa ohjatusti toteuttaa yksittäisiä ohjelmistokomponentteja
• Opiskelija osaa tulkita UML-luokkamalleja