Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin englantiaLaajuus (3 op)

Opintojakson tunnus: LD00GK55

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op
Korkeakoulu
Metropolia

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• osaa käyttää englannin kieltä vaikuttavaan suulliseen ja kirjalliseen asiantuntijaviestintään erilaisissa markkinointialan vuorovaikutustilanteissa
• osaa rakentaa perusteltuja ja vaikuttavia argumentteja myös haastavimmissa vuorovaikutustilanteissa
• osaa mukauttaa viestintäilmaisuaan sekä valita oikean viestintätyylin ja -kanavan kohderyhmä- ja tilannekohtaisesti
• osaa soveltaa oppimaansa tietoa ja viestintätyyliä kansainvälisessä ja monikulttuurisessa projektissa.

Sisältö

• vaikuttava suullinen ja kirjallinen viestintä
• markkinointialalla tarvittavia esiintymistaitoja
• markkinointialan keskeisiä tekstilajeja
• työskentely kansainvälisessä ympäristössä

Esitietovaatimukset

Liikeviestintä englanniksi 5 op, Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija
• on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi
• tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja
• ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija
• on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää
• osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä
• on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa
• ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija
• on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi
• hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit
• osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä
• on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa
• osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija
• on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi
• tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja
• ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Siirry alkuun