3D Project, GameLaajuus (15 cr)
Code: KM00ER54
Credits
15 op
Objective
Students are able to work in a specialist capacity in a project team that designs and implements a 3D game.
Content
• Creating a game design document
• Designing and producing assets
• Teamwork and project management in a multidisciplinary project
Assessment criteria, satisfactory (1)
The student knows the terminology of game production and masters the various stages of game production at a basic level. The student participates in group work.
Assessment criteria, good (3)
The student knows the terminology of game production and masters the different stages of game production. The student is able to apply what he or she has learned in the work and actively participates in group work.
Assessment criteria, excellent (5)
The student knows the terminology of game production and masters the different stages of game production. The student is able to independently apply what he or she has learned in the work and participates in group work actively, responsibly and encouragingly.
Assessment criteria, approved/failed
The student knows the terminology of game production and masters the various stages of game production at a basic level. The student participates in group work.
Enrollment
06.05.2024 - 31.08.2024
Timing
16.09.2024 - 05.12.2024
Number of ECTS credits allocated
15 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Media, Design and Conservation
Campus
Hämeentie 135
Teaching languages
- Finnish
Seats
0 - 25
Degree programmes
- Design
Teachers
- Kristian Simolin
Teacher in charge
Kristian Simolin
Groups
-
KXE22S13D3D Animation and Visualization
Objective
Opiskelija osaa toimia erikoisosaajana projektityöryhmässä, jossa suunnitellaan ja toteutetaan 3D-peli.
Content
• pelisuunnitelman tekeminen
• assettien suunnittelu ja toteuttaminen
• ryhmätyöskentely ja projektinhallinta monialaisessa projektissa
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee perustasolla pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osallistuu ryhmätyöskentelyyn.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa työskentelyssä ja osallistuu aktiivisesti ryhmätyöskentelyyn.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa oppimaansa työskentelyssä ja osallistuu ryhmätyöskentelyyn aktiivisesti, vastuullisesti ja kannustavasti.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee perustasolla pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osallistuu ryhmätyöskentelyyn.
Enrollment
02.05.2023 - 27.08.2023
Timing
18.09.2023 - 01.12.2023
Number of ECTS credits allocated
15 op
RDI portion
15 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Media, Design and Conservation
Campus
Hämeentie 135
Teaching languages
- Finnish
Seats
0 - 20
Degree programmes
- Design
Teachers
- Kristian Simolin
Teacher in charge
Kristian Simolin
Groups
-
KXE21S13D3D Animation and Visualization
Objective
Opiskelija osaa toimia erikoisosaajana projektityöryhmässä, jossa suunnitellaan ja toteutetaan 3D-peli.
Content
• pelisuunnitelman tekeminen
• assettien suunnittelu ja toteuttaminen
• ryhmätyöskentely ja projektinhallinta monialaisessa projektissa
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee perustasolla pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osallistuu ryhmätyöskentelyyn.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa työskentelyssä ja osallistuu aktiivisesti ryhmätyöskentelyyn.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa oppimaansa työskentelyssä ja osallistuu ryhmätyöskentelyyn aktiivisesti, vastuullisesti ja kannustavasti.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee perustasolla pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osallistuu ryhmätyöskentelyyn.