Siirry suoraan sisältöön

Visuaalinen markkinointiviestintäLaajuus (10 op)

Tunnus: KM00ES08

Laajuus

10 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän tehtävät ja osaa soveltaa tietoa markkinointiviestinnän suunnittelussa.

Sisältö

- markkinointiviestinnän tehtävät
- luova ajattelu
- markkinointiviestinnän prosessi
- mainonnan suunnittelun sidosryhmät
- mainosvalokuva ja studiokuvauksen perusteet
- presentaation sisältö ja tekniikat

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija ymmärtää valitun teeman ammatillisen merkityksen. Opiskelija osaa etsiä aiheeseen liittyvää sisältöä ja hyödyntää sitä työskentelyssään. Opiskelija osaa arvioida oman työskentelynsä etenemistä ja tavoitteidensa saavuttamista. Opiskelija osaa presentoida suunnitelmansa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelijalla on syvällinen ymmärrys valitusta teemasta. Opiskelija osaa etsiä itsenäisesti aiheeseen liittyvää sisältöä ja osaa soveltaa sitä projektityöskentelyssään. Opiskelija osaa arvioida monipuolisesti oman työskentelyn etenemistä ja tavoitteiden saavuttamista. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa ja presentoida suunnitelmansa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa tuottaa teeman kannalta mielekästä materiaalia yksin ja/tai ryhmässä. Opiskelija osaa työskennellä aktiivisesti ja itseohjautuvasti. Hän osaa soveltaa visuaalisen markkinointiviestinnän keinoja omaperäisellä ja analyyttisella tavalla omaan työhönsä. Opiskelija osoittaa ammatillisen identiteetin kehittymistä. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa ja presentoida suunnitelmansa ammattimaisesti.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija ymmärtää valitun teeman ammatillisen merkityksen. Opiskelija osaa etsiä aiheeseen liittyvää sisältöä ja hyödyntää sitä työskentelyssään. Opiskelija osaa arvioida oman työskentelynsä etenemistä ja tavoitteidensa saavuttamista. Opiskelija osaa presentoida suunnitelmansa.

Ilmoittautumisaika

27.11.2023 - 14.01.2024

Ajoitus

06.03.2024 - 19.04.2024

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Media, muotoilu ja konservointi

Toimipiste

Hämeentie 135

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 20

Koulutus
  • Muotoilun tutkinto-ohjelma
Opettaja
  • Tuomas Aatola
  • Mika Seppälä
  • Kai Talonpoika
Vastuuopettaja

Tuomas Aatola

Ryhmät
  • KXE22S1GS
    Visuaalisen viestinnän muotoilu - Graafinen suunnittelu

Tavoitteet

Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän tehtävät ja osaa soveltaa tietoa markkinointiviestinnän suunnittelussa.

Sisältö

- markkinointiviestinnän tehtävät
- luova ajattelu
- markkinointiviestinnän prosessi
- mainonnan suunnittelun sidosryhmät
- mainosvalokuva ja studiokuvauksen perusteet
- presentaation sisältö ja tekniikat

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija ymmärtää valitun teeman ammatillisen merkityksen. Opiskelija osaa etsiä aiheeseen liittyvää sisältöä ja hyödyntää sitä työskentelyssään. Opiskelija osaa arvioida oman työskentelynsä etenemistä ja tavoitteidensa saavuttamista. Opiskelija osaa presentoida suunnitelmansa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelijalla on syvällinen ymmärrys valitusta teemasta. Opiskelija osaa etsiä itsenäisesti aiheeseen liittyvää sisältöä ja osaa soveltaa sitä projektityöskentelyssään. Opiskelija osaa arvioida monipuolisesti oman työskentelyn etenemistä ja tavoitteiden saavuttamista. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa ja presentoida suunnitelmansa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa tuottaa teeman kannalta mielekästä materiaalia yksin ja/tai ryhmässä. Opiskelija osaa työskennellä aktiivisesti ja itseohjautuvasti. Hän osaa soveltaa visuaalisen markkinointiviestinnän keinoja omaperäisellä ja analyyttisella tavalla omaan työhönsä. Opiskelija osoittaa ammatillisen identiteetin kehittymistä. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa ja presentoida suunnitelmansa ammattimaisesti.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija ymmärtää valitun teeman ammatillisen merkityksen. Opiskelija osaa etsiä aiheeseen liittyvää sisältöä ja hyödyntää sitä työskentelyssään. Opiskelija osaa arvioida oman työskentelynsä etenemistä ja tavoitteidensa saavuttamista. Opiskelija osaa presentoida suunnitelmansa.

Ilmoittautumisaika

28.11.2022 - 08.01.2023

Ajoitus

08.03.2023 - 21.04.2023

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Media, muotoilu ja konservointi

Toimipiste

Hämeentie 135

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 20

Koulutus
  • Muotoilun tutkinto-ohjelma
Opettaja
  • Tuomas Aatola
  • Mika Seppälä
  • Kai Talonpoika
Vastuuopettaja

Mika Seppälä

Ryhmät
  • KXE21S1GS
    Visuaalisen viestinnän muotoilu - Graafinen suunnittelu

Tavoitteet

Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän tehtävät ja osaa soveltaa tietoa markkinointiviestinnän suunnittelussa.

Sisältö

- markkinointiviestinnän tehtävät
- luova ajattelu
- markkinointiviestinnän prosessi
- mainonnan suunnittelun sidosryhmät
- mainosvalokuva ja studiokuvauksen perusteet
- presentaation sisältö ja tekniikat

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija ymmärtää valitun teeman ammatillisen merkityksen. Opiskelija osaa etsiä aiheeseen liittyvää sisältöä ja hyödyntää sitä työskentelyssään. Opiskelija osaa arvioida oman työskentelynsä etenemistä ja tavoitteidensa saavuttamista. Opiskelija osaa presentoida suunnitelmansa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelijalla on syvällinen ymmärrys valitusta teemasta. Opiskelija osaa etsiä itsenäisesti aiheeseen liittyvää sisältöä ja osaa soveltaa sitä projektityöskentelyssään. Opiskelija osaa arvioida monipuolisesti oman työskentelyn etenemistä ja tavoitteiden saavuttamista. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa ja presentoida suunnitelmansa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa tuottaa teeman kannalta mielekästä materiaalia yksin ja/tai ryhmässä. Opiskelija osaa työskennellä aktiivisesti ja itseohjautuvasti. Hän osaa soveltaa visuaalisen markkinointiviestinnän keinoja omaperäisellä ja analyyttisella tavalla omaan työhönsä. Opiskelija osoittaa ammatillisen identiteetin kehittymistä. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa ja presentoida suunnitelmansa ammattimaisesti.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija ymmärtää valitun teeman ammatillisen merkityksen. Opiskelija osaa etsiä aiheeseen liittyvää sisältöä ja hyödyntää sitä työskentelyssään. Opiskelija osaa arvioida oman työskentelynsä etenemistä ja tavoitteidensa saavuttamista. Opiskelija osaa presentoida suunnitelmansa.