Skip to main content

Visual Marketing CommunicationsLaajuus (10 cr)

Code: KM00ES08

Credits

10 op

Objective

Students know the purpose of marketing communications and are able to apply their knowledge in marketing communication design.

Content

- Purpose of marketing communications
- Creative thinking
- Marketing communication process
- Stakeholders in marketing design
- Advertising photograph and the fundamentals of studio photography
- Presentation contents and techniques

Assessment criteria, satisfactory (1)

The student understands the professional significance of the chosen theme. The student is able to search for content related to the topic and utilize it in their work. The student is able to evaluate the progress of their own work and the achievement of their goals. The student is able to present their plans.

Assessment criteria, good (3)

The student has an in-depth understanding of the chosen theme. The student is able to independently search for content related to the topic and is able to apply it in their project work. The student is able to evaluate the progress of their own work and the achievement of goals in various ways. The student is able to justify their solution and present their plan.

Assessment criteria, excellent (5)

The student is able to produce meaningful material for the theme alone and / or in a group. The student is able to work actively and self-directed. They are able to apply the conventions of visual marketing communication in an original and analytical way to their own work. The student demonstrates the development of a professional identity. The student is able to justify their solution and present their plan professionally.

Assessment criteria, approved/failed

The student understands the professional significance of the chosen theme. The student is able to search for content related to the topic and utilize it in their work. The student is able to evaluate the progress of their own work and the achievement of their goals. The student is able to present their plans.

Enrollment

27.11.2023 - 14.01.2024

Timing

06.03.2024 - 19.04.2024

Number of ECTS credits allocated

10 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

School of Media, Design and Conservation

Campus

Hämeentie 135

Teaching languages
  • Finnish
Seats

0 - 20

Degree programmes
  • Design
Teachers
  • Tuomas Aatola
  • Mika Seppälä
  • Kai Talonpoika
Teacher in charge

Tuomas Aatola

Groups
  • KXE22S1GS
    Visual Communication Design - Graphic Design

Objective

Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän tehtävät ja osaa soveltaa tietoa markkinointiviestinnän suunnittelussa.

Content

- markkinointiviestinnän tehtävät
- luova ajattelu
- markkinointiviestinnän prosessi
- mainonnan suunnittelun sidosryhmät
- mainosvalokuva ja studiokuvauksen perusteet
- presentaation sisältö ja tekniikat

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija ymmärtää valitun teeman ammatillisen merkityksen. Opiskelija osaa etsiä aiheeseen liittyvää sisältöä ja hyödyntää sitä työskentelyssään. Opiskelija osaa arvioida oman työskentelynsä etenemistä ja tavoitteidensa saavuttamista. Opiskelija osaa presentoida suunnitelmansa.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelijalla on syvällinen ymmärrys valitusta teemasta. Opiskelija osaa etsiä itsenäisesti aiheeseen liittyvää sisältöä ja osaa soveltaa sitä projektityöskentelyssään. Opiskelija osaa arvioida monipuolisesti oman työskentelyn etenemistä ja tavoitteiden saavuttamista. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa ja presentoida suunnitelmansa.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa tuottaa teeman kannalta mielekästä materiaalia yksin ja/tai ryhmässä. Opiskelija osaa työskennellä aktiivisesti ja itseohjautuvasti. Hän osaa soveltaa visuaalisen markkinointiviestinnän keinoja omaperäisellä ja analyyttisella tavalla omaan työhönsä. Opiskelija osoittaa ammatillisen identiteetin kehittymistä. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa ja presentoida suunnitelmansa ammattimaisesti.

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija ymmärtää valitun teeman ammatillisen merkityksen. Opiskelija osaa etsiä aiheeseen liittyvää sisältöä ja hyödyntää sitä työskentelyssään. Opiskelija osaa arvioida oman työskentelynsä etenemistä ja tavoitteidensa saavuttamista. Opiskelija osaa presentoida suunnitelmansa.

Enrollment

28.11.2022 - 08.01.2023

Timing

08.03.2023 - 21.04.2023

Number of ECTS credits allocated

10 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

School of Media, Design and Conservation

Campus

Hämeentie 135

Teaching languages
  • Finnish
Seats

0 - 20

Degree programmes
  • Design
Teachers
  • Tuomas Aatola
  • Mika Seppälä
  • Kai Talonpoika
Teacher in charge

Mika Seppälä

Groups
  • KXE21S1GS
    Visual Communication Design – Graphic Design

Objective

Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän tehtävät ja osaa soveltaa tietoa markkinointiviestinnän suunnittelussa.

Content

- markkinointiviestinnän tehtävät
- luova ajattelu
- markkinointiviestinnän prosessi
- mainonnan suunnittelun sidosryhmät
- mainosvalokuva ja studiokuvauksen perusteet
- presentaation sisältö ja tekniikat

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija ymmärtää valitun teeman ammatillisen merkityksen. Opiskelija osaa etsiä aiheeseen liittyvää sisältöä ja hyödyntää sitä työskentelyssään. Opiskelija osaa arvioida oman työskentelynsä etenemistä ja tavoitteidensa saavuttamista. Opiskelija osaa presentoida suunnitelmansa.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelijalla on syvällinen ymmärrys valitusta teemasta. Opiskelija osaa etsiä itsenäisesti aiheeseen liittyvää sisältöä ja osaa soveltaa sitä projektityöskentelyssään. Opiskelija osaa arvioida monipuolisesti oman työskentelyn etenemistä ja tavoitteiden saavuttamista. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa ja presentoida suunnitelmansa.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa tuottaa teeman kannalta mielekästä materiaalia yksin ja/tai ryhmässä. Opiskelija osaa työskennellä aktiivisesti ja itseohjautuvasti. Hän osaa soveltaa visuaalisen markkinointiviestinnän keinoja omaperäisellä ja analyyttisella tavalla omaan työhönsä. Opiskelija osoittaa ammatillisen identiteetin kehittymistä. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa ja presentoida suunnitelmansa ammattimaisesti.

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija ymmärtää valitun teeman ammatillisen merkityksen. Opiskelija osaa etsiä aiheeseen liittyvää sisältöä ja hyödyntää sitä työskentelyssään. Opiskelija osaa arvioida oman työskentelynsä etenemistä ja tavoitteidensa saavuttamista. Opiskelija osaa presentoida suunnitelmansa.