Siirry suoraan sisältöön

3D-projekti, peliLaajuus (15 op)

Tunnus: KM00ER54

Laajuus

15 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa toimia erikoisosaajana projektityöryhmässä, jossa suunnitellaan ja toteutetaan 3D-peli.

Sisältö

• pelisuunnitelman tekeminen
• assettien suunnittelu ja toteuttaminen
• ryhmätyöskentely ja projektinhallinta monialaisessa projektissa

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee perustasolla pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osallistuu ryhmätyöskentelyyn.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa työskentelyssä ja osallistuu aktiivisesti ryhmätyöskentelyyn.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa oppimaansa työskentelyssä ja osallistuu ryhmätyöskentelyyn aktiivisesti, vastuullisesti ja kannustavasti.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee perustasolla pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osallistuu ryhmätyöskentelyyn.

Ilmoittautumisaika

02.05.2023 - 27.08.2023

Ajoitus

18.09.2023 - 01.12.2023

Opintopistemäärä

15 op

TKI-osuus

15 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Media, muotoilu ja konservointi

Toimipiste

Hämeentie 135

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 20

Koulutus
  • Muotoilun tutkinto-ohjelma
Opettaja
  • Kristian Simolin
Vastuuopettaja

Kristian Simolin

Ryhmät
  • KXE21S13D
    3d-animointi ja -visualisointi

Tavoitteet

Opiskelija osaa toimia erikoisosaajana projektityöryhmässä, jossa suunnitellaan ja toteutetaan 3D-peli.

Sisältö

• pelisuunnitelman tekeminen
• assettien suunnittelu ja toteuttaminen
• ryhmätyöskentely ja projektinhallinta monialaisessa projektissa

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee perustasolla pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osallistuu ryhmätyöskentelyyn.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa työskentelyssä ja osallistuu aktiivisesti ryhmätyöskentelyyn.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa oppimaansa työskentelyssä ja osallistuu ryhmätyöskentelyyn aktiivisesti, vastuullisesti ja kannustavasti.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee perustasolla pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osallistuu ryhmätyöskentelyyn.