Siirry suoraan sisältöön

Markkinointiviestintä luovalla alallaLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: KU00GC96

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa soveltaa ja hyödyntää markkinointiviestintää luovilla aloilla strategisena työkaluna tavoitteellisesti. Hän osaa perehtyä valittuun teemaan sekä tunnistaa, suunnitella, analysoida ja ratkaista ongelmia. Opiskelija osaa työskennellä ammattieettisesti ottaen huomioon eettiset ohjeet, säännöt ja sopimukset.

Sisältö

- Tapahtumamarkkinointi
- Vaikuttajamarkkinointi
- Sosiaalinen markkinointi
- PR ja promootio
- Markkinointiviestinnän etiikka

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tunnistaa markkinointiviestinnän peruskäsitteitä luovilla aloilla. Hän tunnistaa markkinointiviestinnän työkaluja, kuten tapahtumamarkkinointia, vaikuttajamarkkinointia ja sosiaalista markkinointia. Opiskelija tietää, mitä markkinointiviestinnän suunnitelma sisältää. Opiskelija tietää ammattieettisen toimintatavan alalla.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa soveltaa markkinointiviestinnän peruskäsitteitä luovilla aloilla ja tunnistaa kehittämistarpeita. Hän osaa valita ja hyödyntää markkinointiviestinnän työkaluja, kuten tapahtumamarkkinointia, vaikuttajamarkkinointia ja sosiaalista markkinointia, suunnitellakseen ja toteuttaakseen markkinointiratkaisuja. Opiskelija pystyy analysoimaan valitsemaansa teemaa ja työstämään markkinointiviestinnän suunnitelmia. Opiskelija ymmärtää ammattieettisen toimintatavan alalla.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa soveltaa markkinointiviestintää luovilla aloilla strategisena työkaluna ja hyödyntää sitä tavoitteellisesti. Hän pystyy analysoimaan valitsemaansa teemaa syvällisesti ja tunnistaa organisaation tarpeet markkinointiviestinnän keinoin. Opiskelija osaa luoda uusia toimintatapoja ja perustella näkemyksensä onnistuneesti. Hän osaa arvioida ja kehittää markkinointiviestintää organisaation sisäisten ja ulkoisten tarpeiden mukaan ottaen huomioon tapahtumamarkkinoinnin, vaikuttajamarkkinoinnin, sosiaalisen markkinoinnin, PR- ja promootiokampanjat sekä markkinointiviestinnän eettiset näkökulmat.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija tunnistaa markkinointiviestinnän peruskäsitteitä luovilla aloilla. Hän tunnistaa markkinointiviestinnän työkaluja, kuten tapahtumamarkkinointia, vaikuttajamarkkinointia ja sosiaalista markkinointia. Opiskelija tietää, mitä markkinointiviestinnän suunnitelma sisältää. Opiskelija tietää ammattieettisen toimintatavan alalla.

Siirry alkuun