AsiakashankintaLaajuus (5 op)
Tunnus: LD00EH79
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa suunnitella ja kehittää yrityksen tapoja hankkia uusia asiakkaita. Opiskelija osaa sitouttaa nykyisiä asiakkaita sekä myydä näille lisää.
Sisältö
- Konkreettisen markkinointi- tai asiakasohjelman toteuttaminen
-Tulosten seuranta ja raportointi
- Sähköisen liiketoiminnan työkalujen hyödyntäminen asiakashankinnassa
- Eettinen markkinointi
Esitietovaatimukset
Markkinointi 5 op ja Markkinointiviestinnän kehittäminen 5 op tai vastaava osaaminen
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Ilmoittautumisaika
04.12.2023 - 07.01.2024
Ajoitus
15.01.2024 - 24.05.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
80 % Lähiopetus, 20 % Etäopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettaja
- John Greene
Vastuuopettaja
Anne Perkiö
Ryhmät
-
LXD22S1_M1LXD22S1_M1
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa suunnitella ja kehittää yrityksen tapoja hankkia uusia asiakkaita. Opiskelija osaa sitouttaa nykyisiä asiakkaita sekä myydä näille lisää.
Sisältö
- Konkreettisen markkinointi- tai asiakasohjelman toteuttaminen
-Tulosten seuranta ja raportointi
- Sähköisen liiketoiminnan työkalujen hyödyntäminen asiakashankinnassa
- Eettinen markkinointi
Aika ja paikka
Opetus englanniksi
Classroom as per the scheduling machine
Oppimateriaalit
Opetus englanniksi - OMA
Provided in OMA
Opetusmenetelmät
Opetus englanniksi
In-person lectures
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Working on a real life advertising campaign
Google Certificates
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ei Tentti
No exam
Kansainvälisyys
NA
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opetus englanniksi
5 ECTS 135 hours
Breakdown presented in first class
Sisällön jaksotus
Opetus englanniksi
Timetable & content provided in OMA
Lisätietoja opiskelijoille
NA
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opetus englanniksi
0-5
Provided in OMA - First Lesson
Esitietovaatimukset
Markkinointi 5 op ja Markkinointiviestinnän kehittäminen 5 op tai vastaava osaaminen
Ilmoittautumisaika
04.12.2023 - 07.01.2024
Ajoitus
15.01.2024 - 24.05.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
80 % Lähiopetus, 20 % Etäopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettaja
- John Greene
Vastuuopettaja
Anne Perkiö
Ryhmät
-
LXD22S1_M2LXD22S1_M2
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa suunnitella ja kehittää yrityksen tapoja hankkia uusia asiakkaita. Opiskelija osaa sitouttaa nykyisiä asiakkaita sekä myydä näille lisää.
Sisältö
- Konkreettisen markkinointi- tai asiakasohjelman toteuttaminen
-Tulosten seuranta ja raportointi
- Sähköisen liiketoiminnan työkalujen hyödyntäminen asiakashankinnassa
- Eettinen markkinointi
Aika ja paikka
Opetus englanniksi
Classroom as per the scheduling machine
Oppimateriaalit
Opetus englanniksi - OMA
Provided in OMA
Opetusmenetelmät
Opetus englanniksi
In-person lectures
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Working on a real life advertising campaign
Google Certificates
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ei Tentti
No exam
Kansainvälisyys
NA
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opetus englanniksi
5 ECTS 135 hours
Breakdown presented in first class
Sisällön jaksotus
Opetus englanniksi
Timetable & content provided in OMA
Lisätietoja opiskelijoille
NA
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opetus englanniksi
0-5
Provided in OMA - First Lesson
Esitietovaatimukset
Markkinointi 5 op ja Markkinointiviestinnän kehittäminen 5 op tai vastaava osaaminen
Ilmoittautumisaika
07.12.2022 - 08.01.2023
Ajoitus
10.01.2023 - 02.05.2023
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettaja
- John Greene
Vastuuopettaja
Anne Perkiö
Ryhmät
-
LXD21S1_M1LXD21S1_M1
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa suunnitella ja kehittää yrityksen tapoja hankkia uusia asiakkaita. Opiskelija osaa sitouttaa nykyisiä asiakkaita sekä myydä näille lisää.
Sisältö
- Konkreettisen markkinointi- tai asiakasohjelman toteuttaminen
-Tulosten seuranta ja raportointi
- Sähköisen liiketoiminnan työkalujen hyödyntäminen asiakashankinnassa
- Eettinen markkinointi
Aika ja paikka
Opetus englanniksi
Classroom as per the scheduling machine
Oppimateriaalit
Opetus englanniksi - OMA
Provided in OMA
Opetusmenetelmät
Opetus englanniksi
In-person lectures
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Working on a real life advertising campaign
Google Certificates
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ei Tentti
No exam
Kansainvälisyys
NA
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opetus englanniksi
5 ECTS 135 hours
Breakdown presented in first class
Sisällön jaksotus
Opetus englanniksi
Timetable & content provided in OMA
Lisätietoja opiskelijoille
NA
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opetus englanniksi
0-5
Provided in OMA - First Lesson
Esitietovaatimukset
Markkinointi 5 op ja Markkinointiviestinnän kehittäminen 5 op tai vastaava osaaminen
Ilmoittautumisaika
07.12.2022 - 08.01.2023
Ajoitus
10.01.2023 - 02.05.2023
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettaja
- John Greene
Vastuuopettaja
Anne Perkiö
Ryhmät
-
LXD21S1_M2LXD21S1_M2
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa suunnitella ja kehittää yrityksen tapoja hankkia uusia asiakkaita. Opiskelija osaa sitouttaa nykyisiä asiakkaita sekä myydä näille lisää.
Sisältö
- Konkreettisen markkinointi- tai asiakasohjelman toteuttaminen
-Tulosten seuranta ja raportointi
- Sähköisen liiketoiminnan työkalujen hyödyntäminen asiakashankinnassa
- Eettinen markkinointi
Aika ja paikka
Opetus englanniksi
Classroom as per the scheduling machine
Oppimateriaalit
Opetus englanniksi - OMA
Provided in OMA
Opetusmenetelmät
Opetus englanniksi
In-person lectures
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Working on a real life advertising campaign
Google Certificates
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ei Tentti
No exam
Kansainvälisyys
NA
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opetus englanniksi
5 ECTS 135 hours
Breakdown presented in first class
Sisällön jaksotus
Opetus englanniksi
Timetable & content provided in OMA
Lisätietoja opiskelijoille
NA
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opetus englanniksi
0-5
Provided in OMA - First Lesson
Esitietovaatimukset
Markkinointi 5 op ja Markkinointiviestinnän kehittäminen 5 op tai vastaava osaaminen
Ilmoittautumisaika
07.12.2021 - 09.01.2022
Ajoitus
13.01.2022 - 15.05.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
80 % Lähiopetus, 20 % Etäopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettaja
- John Greene
Vastuuopettaja
Anne Perkiö
Ryhmät
-
LXD20S1_M1LXD20S1_M1
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa suunnitella ja kehittää yrityksen tapoja hankkia uusia asiakkaita. Opiskelija osaa sitouttaa nykyisiä asiakkaita sekä myydä näille lisää.
Sisältö
- Konkreettisen markkinointi- tai asiakasohjelman toteuttaminen
-Tulosten seuranta ja raportointi
- Sähköisen liiketoiminnan työkalujen hyödyntäminen asiakashankinnassa
- Eettinen markkinointi
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Esitietovaatimukset
Markkinointi 5 op ja Markkinointiviestinnän kehittäminen 5 op tai vastaava osaaminen
Ilmoittautumisaika
07.12.2021 - 09.01.2022
Ajoitus
13.01.2022 - 15.05.2022
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettaja
- John Greene
Vastuuopettaja
Anne Perkiö
Ryhmät
-
LXD20S1_M2LXD20S1_M2
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa suunnitella ja kehittää yrityksen tapoja hankkia uusia asiakkaita. Opiskelija osaa sitouttaa nykyisiä asiakkaita sekä myydä näille lisää.
Sisältö
- Konkreettisen markkinointi- tai asiakasohjelman toteuttaminen
-Tulosten seuranta ja raportointi
- Sähköisen liiketoiminnan työkalujen hyödyntäminen asiakashankinnassa
- Eettinen markkinointi
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Esitietovaatimukset
Markkinointi 5 op ja Markkinointiviestinnän kehittäminen 5 op tai vastaava osaaminen