Skip to main content

Second InternshipLaajuus (15 cr)

Code: SX00BO59

Credits

15 op

Objective

Students will know how to support clients’ empowerment using a client-based approach. They will work coura-geously to prevent social exclusion. Students will internalise the importance of their multi-professional work. In cooperation with different participants, they will work toward activating individuals and communities to have an impact on their own lives. Students will know how to apply their communication and interaction skills appropriately in diverse, inclusive client and professional relations. They will have the skills to function as social services representatives in the work community.

Content

Internship in an environment enabling socio-pedagogical work, which may also be carried out during an interna-tional student exchange.
The study unit includes four hours of guidance for professional growth.

Prerequisites

Prerequisites: 1. Internship, and Empowering, Ethics and Work Challenges

Assessment criteria, satisfactory (1)

Assessment:
Assessment criteria as the attachment of the curriculum.
The teacher of the study unit informs the assessment criterias in the beginning of the study unit.

Assessment criteria, approved/failed

Assessment:
Assessment criteria see the attachment.
The teacher of the study unit informs the assessment criterias in the beginning of the study unit.

Further information

Those in the Early Childhood Education path will do their internship in a field other than early education.

Enrollment

02.05.2023 - 14.05.2023

Timing

15.08.2022 - 31.12.2022

Number of ECTS credits allocated

15 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

School of Wellbeing

Campus

Myllypurontie 1

Teaching languages
  • Finnish
Degree programmes
  • Social Services
Teachers
  • Soile Bergström
  • Sylvia Hakari
  • Paula Vartiainen
  • LeighAnne Rauhala
  • Tuija Strandén-Mahlamäki
  • Heli Määttänen
  • Ulla Saukkonen
  • Päivi Eskelinen-Roos
Teacher in charge

Päivi Eskelinen-Roos

Groups
  • SXH21K1
    Sosiaalialan tutkinto-ohjelma päivä
  • SXH21K2
    Sosiaalialan tutkinto-ohjelma, monimuoto

Objective

Opiskelija osaa tukea asiakkaiden voimaantumista asiakaslähtöisesti. Hän toimii rohkeasti syrjäytymisen ehkäisemiseksi. Opiskelija on sisäistänyt sosiaalisen merkityksen moniammatillisessa työssä. Hän toimii yhteistyössä eri toimijoiden kanssa siten, että yksilöt ja yhteisöt aktivoituvat vaikuttamaan omaan elämäänsä. Opiskelija osaa soveltaa tarkoituksenmukaisesti viestintä- ja vuorovaikutustaitojaan osallistavissa ja moninaisissa asiakas- ja yhteistyösuhteissa. Hän osaa toimia työyhteisössä sosiaalialan edustajana.

Content

Harjoittelu toimintaympäristössä, jossa mahdollistuu sosiaalipedagoginen työ. Harjoittelu voidaan suorittaa kansainvälisessä vaihdossa. Opintojakso sisältää neljä tuntia ammatillisen kasvun ohjausta.

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Arviointi:
Arviointikriteerit ks opetussuunnitelman liite.
Opintojakson opettaja tarkentaa arvioinnin kriteerit opintojakson alussa.

Assessment criteria, approved/failed

Arviointi:
Arviointikriteerit ks liite.
Opintojakson opettaja tarkentaa arvioinnin kriteerit opintojakson alussa.

Prerequisites

Edeltävät opinnot: 1. harjoittelu sekä Vahvistaminen, eettisyys ja työn haasteet.

Further information

Varhaiskasvatuksen polun valinneet suorittavat harjoittelun muussa kuin varhaiskasvatuksen toimintaympäristössä.

Enrollment

09.09.2021 - 30.09.2021

Timing

14.03.2022 - 20.05.2022

Number of ECTS credits allocated

15 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

School of Wellbeing

Campus

Myllypurontie 1

Teaching languages
  • English
Degree programmes
  • Social Services (in English)
Teachers
  • Anu Ihanus
  • Katja Ihamäki
  • Paula Vartiainen
  • Heli Määttänen
  • Päivi Eskelinen-Roos
Groups
  • SXG20S1
    Degree Programme in Social Services päivä

Objective

Opiskelija osaa tukea asiakkaiden voimaantumista asiakaslähtöisesti. Hän toimii rohkeasti syrjäytymisen ehkäisemiseksi. Opiskelija on sisäistänyt sosiaalisen merkityksen moniammatillisessa työssä. Hän toimii yhteistyössä eri toimijoiden kanssa siten, että yksilöt ja yhteisöt aktivoituvat vaikuttamaan omaan elämäänsä. Opiskelija osaa soveltaa tarkoituksenmukaisesti viestintä- ja vuorovaikutustaitojaan osallistavissa ja moninaisissa asiakas- ja yhteistyösuhteissa. Hän osaa toimia työyhteisössä sosiaalialan edustajana.

Content

Harjoittelu toimintaympäristössä, jossa mahdollistuu sosiaalipedagoginen työ. Harjoittelu voidaan suorittaa kansainvälisessä vaihdossa. Opintojakso sisältää neljä tuntia ammatillisen kasvun ohjausta.

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Arviointi:
Arviointikriteerit ks opetussuunnitelman liite.
Opintojakson opettaja tarkentaa arvioinnin kriteerit opintojakson alussa.

Assessment criteria, approved/failed

Arviointi:
Arviointikriteerit ks liite.
Opintojakson opettaja tarkentaa arvioinnin kriteerit opintojakson alussa.

Prerequisites

Edeltävät opinnot: 1. harjoittelu sekä Vahvistaminen, eettisyys ja työn haasteet.

Further information

Varhaiskasvatuksen polun valinneet suorittavat harjoittelun muussa kuin varhaiskasvatuksen toimintaympäristössä.

Enrollment

09.09.2021 - 30.09.2021

Timing

14.03.2022 - 20.05.2022

Number of ECTS credits allocated

15 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

School of Wellbeing

Campus

Myllypurontie 1

Teaching languages
  • Finnish
Degree programmes
  • Social Services
Teachers
  • Soile Bergström
  • Katja Ihamäki
  • Paula Vartiainen
  • Tuija Strandén-Mahlamäki
  • Päivi Eskelinen-Roos
Groups
  • SXH20S1
    Sosiaalialan tutkinto-ohjelma päivä

Objective

Opiskelija osaa tukea asiakkaiden voimaantumista asiakaslähtöisesti. Hän toimii rohkeasti syrjäytymisen ehkäisemiseksi. Opiskelija on sisäistänyt sosiaalisen merkityksen moniammatillisessa työssä. Hän toimii yhteistyössä eri toimijoiden kanssa siten, että yksilöt ja yhteisöt aktivoituvat vaikuttamaan omaan elämäänsä. Opiskelija osaa soveltaa tarkoituksenmukaisesti viestintä- ja vuorovaikutustaitojaan osallistavissa ja moninaisissa asiakas- ja yhteistyösuhteissa. Hän osaa toimia työyhteisössä sosiaalialan edustajana.

Content

Harjoittelu toimintaympäristössä, jossa mahdollistuu sosiaalipedagoginen työ. Harjoittelu voidaan suorittaa kansainvälisessä vaihdossa. Opintojakso sisältää neljä tuntia ammatillisen kasvun ohjausta.

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Arviointi:
Arviointikriteerit ks opetussuunnitelman liite.
Opintojakson opettaja tarkentaa arvioinnin kriteerit opintojakson alussa.

Assessment criteria, approved/failed

Arviointi:
Arviointikriteerit ks liite.
Opintojakson opettaja tarkentaa arvioinnin kriteerit opintojakson alussa.

Prerequisites

Edeltävät opinnot: 1. harjoittelu sekä Vahvistaminen, eettisyys ja työn haasteet.

Further information

Varhaiskasvatuksen polun valinneet suorittavat harjoittelun muussa kuin varhaiskasvatuksen toimintaympäristössä.

Enrollment

09.09.2021 - 30.09.2021

Timing

14.03.2022 - 20.05.2022

Number of ECTS credits allocated

15 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

School of Wellbeing

Campus

Myllypurontie 1

Teaching languages
  • Finnish
Degree programmes
  • Social Services
Teachers
  • Soile Bergström
  • Katja Ihamäki
  • Paula Vartiainen
  • Tuija Strandén-Mahlamäki
  • Päivi Eskelinen-Roos
Groups
  • SXH20S1
    Sosiaalialan tutkinto-ohjelma päivä

Objective

Opiskelija osaa tukea asiakkaiden voimaantumista asiakaslähtöisesti. Hän toimii rohkeasti syrjäytymisen ehkäisemiseksi. Opiskelija on sisäistänyt sosiaalisen merkityksen moniammatillisessa työssä. Hän toimii yhteistyössä eri toimijoiden kanssa siten, että yksilöt ja yhteisöt aktivoituvat vaikuttamaan omaan elämäänsä. Opiskelija osaa soveltaa tarkoituksenmukaisesti viestintä- ja vuorovaikutustaitojaan osallistavissa ja moninaisissa asiakas- ja yhteistyösuhteissa. Hän osaa toimia työyhteisössä sosiaalialan edustajana.

Content

Harjoittelu toimintaympäristössä, jossa mahdollistuu sosiaalipedagoginen työ. Harjoittelu voidaan suorittaa kansainvälisessä vaihdossa. Opintojakso sisältää neljä tuntia ammatillisen kasvun ohjausta.

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Arviointi:
Arviointikriteerit ks opetussuunnitelman liite.
Opintojakson opettaja tarkentaa arvioinnin kriteerit opintojakson alussa.

Assessment criteria, approved/failed

Arviointi:
Arviointikriteerit ks liite.
Opintojakson opettaja tarkentaa arvioinnin kriteerit opintojakson alussa.

Prerequisites

Edeltävät opinnot: 1. harjoittelu sekä Vahvistaminen, eettisyys ja työn haasteet.

Further information

Varhaiskasvatuksen polun valinneet suorittavat harjoittelun muussa kuin varhaiskasvatuksen toimintaympäristössä.