Siirry suoraan sisältöön

Digitekijä Fast Track: Digitekijä Fast Track -erikoistumiskoulutus

Tunnus: LI5A22K

Kesto:
1 vuotta (30 op)

Aloituslukukausi:
Kevät 2022

Kuvaus

Koulutus on suunnattu jo työelämässä toimineille soveltuvan korkeakoulututkinnon omaaville henkilöille, jotka työskentelevät nyt tai tulevaisuudessa verkkokaupan ja verkossa myymisen tai digitaalisen liiketoiminnan kehittämisen parissa. Opit käytännön case -työskentelyn kautta parhaiden ammattilaisten ohjauksessa digitaalisuudesta laaja-alaisesti.

Koulutus on 30 opintopisteen laajuinen ja koostuu moduuleista, joita voi anoa hyväksiluettavaksi ylempään ammattikorkeakoulututkintoon.

Koulutusmoduulit sisältävät kokonaisuuksia liittyen digitaalisiin aihealueisiin kuten
• strateginen muutosjohtaminen,
• digitaalisuus palveluliiketoiminnassa,
• asiakaslähtöiset kehittämismenetelmät ja
• verkkokaupan menestyksen kulmakivet.

Lisäksi suoritat osana koulutusta HubSpot, Google AdWords ja Google Analytics -sertifikaatit.

Osaamistavoitteet

Koulutuksen suoritettuaan opiskelija pystyy syventämään digitaalista osaamistaan ja jatkossa vaikuttamaan yrityksen verkkomyynnin kehittämiseen. Koulutuksen
tavoitteena on tukea oppimista ja osaamista sekä tarjota työkaluja liittyen verkkomyynnin kasvattamiseen.

Opintojaksot noudattavat osaamistavoitteeltaan kansallisen viitekehyksen tasoa 7 (ylemmät ammattikorkeakoulututkinnot):

Hallitsee laaja-alaiset ja pitkälle erikoistuneet oman alansa erityisosaamista vastaavat käsitteet, menetelmät ja tiedot, joita käytetään itsenäisen ajattelun ja/tai tutkimuksen perustana.
Ymmärtää alan ja eri alojen rajapintojen tietoihin liittyviä kysymyksiä ja tarkastelee niitä ja uutta tietoa kriittisesti. Kykenee ratkaisemaan vaativia ongelmia tutkimus- ja/tai
innovaatiotoiminnassa, jossa kehitetään uusia tietoja ja menettelyjä sekä sovelletaan ja yhdistetään eri alojen tietoja. Kykenee työskentelemään itsenäisesti alan vaativissa
asiantuntijatehtävissä tai yrittäjänä. Kykenee johtamaan ja kehittämään monimutkaisia, ennakoimattomia ja uusia strategisia lähestymistapoja. Kykenee johtamaan asioita ja/tai ihmisiä.

Kykenee arvioimaan yksittäisten henkilöiden ja ryhmien toimintaa. Kykenee kartuttamaan oman alansa tietoja ja käytäntöjä ja/tai vastaamaan muiden kehityksestä. Valmius jatkuvaan
oppimiseen. Osaa viestiä hyvin suullisesti ja kirjallisesti sekä alan että alan ulkopuoliselle yleisölle. Kykenee vaativaan kansainväliseen viestintään ja vuorovaikutukseen toisella kotimaisella ja vähintään yhdellä vieraalla kielellä.

Näytä opintojen ajoitukset lukuvuosittain, lukukausittain tai periodeittain

Tunnus Opinnon nimi Laajuus (op) 2021-2022 2022-2023 Kevät 2022 Syksy 2022 3. / 2022 4. / 2022 1. / 2022 2. / 2022
LI5A22K-1001
Digitaalinen myynti ja markkinointi

(Valitaan kaikki )

30
LX00EN88 Strateginen muutosjohtaminen 5
LX00EN89 Asiakashankinta digikanavissa 5
LX00EN91 Myynnin ja markkinoinnin automaatio 5
LX00DN21 Asiakaskokemuksen kehittäminen 5
LX00EN90 Mittaus ja seuranta digitaalisissa kanavissa 5
LX00DN26 Verkkokaupan menestyksen kulmakivet 5
Yhteensä 30 15 15 15 15 7.5 7.5 5 10

Lukukausi- ja lukuvuosikohtaiset opintopistekertymät vaihtelevat valinnaisten ja vapaasti valittavien opintojen ajoituksesta johtuen.

Tunnus Opinnon nimi Laajuus (op)
LI5A22K-1001
Digitaalinen myynti ja markkinointi

(Valitaan kaikki)

30
LX00EN88 Strateginen muutosjohtaminen 5
LX00EN89 Asiakashankinta digikanavissa 5
LX00EN91 Myynnin ja markkinoinnin automaatio 5
LX00DN21 Asiakaskokemuksen kehittäminen 5
LX00EN90 Mittaus ja seuranta digitaalisissa kanavissa 5
LX00DN26 Verkkokaupan menestyksen kulmakivet 5