Siirry suoraan sisältöön

Google-analytiikka kulttuurialan markkinoinnin apuna (5 op)

Toteutuksen tunnus: XX00DV35-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2019 - 31.07.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2019 - 31.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
(2019-2024) Kulttuurituotannon ja vaatetuksen tiimi
Toimipiste
Hämeentie 161
Opetuskielet
suomi
englanti
Paikat
0 - 30
Koulutus
Kulttuurituotannon tutkinto-ohjelma
Opettajat
Katri Halonen
Vastuuopettaja
Leena Björkqvist
Ryhmät
KUVAO
Kulttuurituotannon syventävät opinnot
Opintojakso
XX00DV35
Toteutukselle XX00DV35-3001 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opiskelija oppii Google-analytiikan peruskäsitteitä sekä datan keräämisen organisointia, automaattisten perusraporttien käyttöä, datan keräämistä, käsittelyä ja konfigurointia sekä markkinoinnin välineiden käyttöä. Opiskelija saa perusvalmiudet soveltaa analytiikkatietoa kulttuurialan toimijoiden kotisivuanalyysiin.

Sisältö

- Google Analyticsin peruskäsiteet ja käyttöliittymä
- Perusraportit
- Perusteet kampanjoinnista ja konversion seurannasta
- Daten kerääminen ja käsittely
- Datan keräämisen asetukset
- Analyysin perusvälineitä ja -tekniikoita
- Googlen markkinointityökalut

Opetusmenetelmät

Verkkototeutus Moodlessa osoitteessa https://moodle.metropolia.fi/course/view.php?id=568

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa Google analytiikan peruskäsitteitä sekä datan keräämisen organisointia, automaattisten perusraporttien käyttöä, datan keräämistä, käsittelyä ja konfigurointia sekä markkinoinnin välineiden käyttöä. Opiskelijalla on perusvalmiudet soveltaa analytiikkatietoa kulttuurialan toimijoiden kotisivuanalyysiin.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija osaa Google analytiikan peruskäsitteitä sekä datan keräämisen organisointia, automaattisten perusraporttien käyttöä, datan keräämistä, käsittelyä ja konfigurointia sekä markkinoinnin välineiden käyttöä. Opiskelijalla on perusvalmiudet soveltaa analytiikkatietoa kulttuurialan toimijoiden kotisivuanalyysiin.

Siirry alkuun