Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi (nonstop) (4 op)

Toteutuksen tunnus: C-02467-LT00FL70-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
05.05.2025 - 24.04.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
Ilmoittaudu toteutukselle OMAssa
Ajoitus
22.08.2025 - 30.07.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
4 op
Toteutustapa
Lähi- ja etäopetus
Korkeakoulu
Hämeen ammattikorkeakoulu, Verkkokampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 50
Opintojakso
C-02467-LT00FL70
Toteutukselle C-02467-LT00FL70-3004 ei löytynyt varauksia!

Aika ja paikka

Opinnot toteutetaan täysin verkossa ja opintojakson ohjeet, tehtävät, materiaalit ja aikataulu löytyvät verkko-oppimisympäristöstä (learn.hamk.fi). Etenet opintojaksolla itsenäisesti ja omaan tahtiisi opintojakson toteutusajan puitteissa. Luennot on tallennettu valmiiksi, ei läsnäolopakkoa.

Oppimateriaalit

Suositeltavaa: Chaffey, D. & Ellis-Chadwick, F. (2019). Digital Marketing (7th ed.). Pearson. Ryan, D. (2016). Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation (4th ed.). Kogan Page. Heinonen, J. (2021). Digimarkkinointi: Näin teet tuloksellista markkinointia verkossa. Alma Talent. Taiminen, H. & Järvinen, J. (2016). B2B-digimarkkinointi ja myynti. Alma Talent. Pulizzi, J. (2014). Epic Content Marketing. McGraw-Hill. Kotler, P., Kartajaya, H. & Setiawan, I. (2021). Marketing 5.0: Technology for Humanity. Wiley. Google Digital Garage: Fundamentals of Digital Marketing https://learndigital.withgoogle.com/digitalgarage/course/digital-marketing Lisäksi: Alan kirjallisuus ja verkossa oleva materiaali, mahdolliset asiantuntijoiden alustukset ja opettajien kokoama aineisto verkko-oppimisympäristössä (learn.hamk.fi).

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintojaksolla ei ole tenttiä. Arvioitava suoritus on kurssiin kuuluvan kehittämistehtävän palautus. Osaamisen osoitetaan harjoitustehtävällä, jonka voi tehdä osissa ja omaan aikatauluunsa (Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi).

Kansainvälisyys

Kansainvälisyys tulee opintojaksolla esille käytettävien materiaalien ja esimerkkien kautta.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi -sertifikaatti

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Yksilötehtävä arvioidaan asteikolla 0-5.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakson onnistunut suorittaminen edellyttää opiskelijalta itsenäistä verkko-opiskelua.

Sisällön jaksotus

Sisältö on jaksoitettu teemakahtoisten luentojen ja tehtävien kautta. Tehtävien osalta opiskelijoiden on mahdollista jaksottaa opintojakson sisältöjen työstäminen.

Hylätty (0)

Et ole palauttanut opintojakson tehtäviä tai palautukset ovat puutteellisia.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Tiedät ja tunnistat digitaalisen markkinoinnin työkalut ja palvelut. Ymmärrät digitaalisen markkinoinnin peruskäsitteet. Osaat soveltaa oppimaasi työelämään tarkoituksellisella tavalla.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Tiedät ja tunnistat digitaalisen markkinoinnin työkalut ja palvelut sekä osaat soveltaa niitä eri käyttötilanteisiin. Ymmärrät, analysoit ja sovellat digitaalisen markkinoinnin peruskäsitteitä. Osaat soveltaa oppimaasi työelämään tarkoituksellisella tavalla.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Tiedät ja tunnistat digitaalisen markkinoinnin työkalut ja palvelut sekä osaat soveltaa niitä eri käyttötilanteisiin. Ymmärrät, analysoit ja sovellat digitaalisen markkinoinnin peruskäsitteitä tilanteen vaatimalla tavalla. Osaat soveltaa oppimaasi tarkoituksellisella tavalla sekä kehittää tai luoda uudenlaisia toimintatapoja työelämän tilanteisiin.

Opetusmenetelmät

Osaat hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja sekä palveluja työelämälähtöisesti. Osaat suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan strategian huomioon ottaen. Sisältyy moduuliin: Liiketoiminta käytännössä tai Liiketoiminta käytännössä hevosalalla. Sisältö: Digitaalisen markkinoinnin strategiset toimintatavat Digitaalisen markkinoinnin yleisimmät työkalut ja palvelut Markkinoinnilliset menetelmät työelämässä Opintojakso koostuu luentoalustuksesta, oppimismateriaalista, oppimistehtävästä (suoritetaan Google Digital Garage) sekä työelämälähtöisyydestä. Toteutus sisältää verkko-opetusta ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu.

Lisätietoja opiskelijoille

Nonstop-verkkototeutus. Opinnon pääset aloittamaan noin viikon sisällä ilmoittautumisestasi. Opinnon suoritusaika on 3 kk. Avoimen ammattikorkeakoulun opiskelijat ilmoittautuvat opinnoille avoimen AMKin ilmoittautumisaikoina HAMKin verkkosivuila. HAMKin tutkinto-opiskelijat ilmoittautuvat opintoihin Pakissa. Opintojakson jälkeen sinulla on mahdollisuus antaa suorittamastasi opinnosta palautetta. Avoimen AMKin opintomaksun suuruus on 15 euroa/opintopiste ja maksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Lisätietoja avoimen AMKin ilmoittautumisesta, maksuista ja opinnoista löytyy osoitteesta: https:/www.hamk.fi/avoin CampusOnline: 50 opiskelijaa Avoin AMK: 50 opiskelijaa

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun