Siirry suoraan sisältöön

Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti (5 op)

Toteutuksen tunnus: KU00EI30-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 31.08.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
Ilmoittaudu toteutukselle OMAssa
Ajoitus
20.10.2025 - 31.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Kulttuuripalvelut ja musiikki
Toimipiste
Hämeentie 135 D
Opetuskielet
suomi
Paikat
30 - 40
Koulutus
Kulttuurituotannon tutkinto-ohjelma
Opettajat
Kulttuurituotanto Kulttuuripalvelut
Vastuuopettaja
Leena Björkqvist
Ryhmät
KXB25S1
Kulttuurituotannon tutkinto-ohjelma päivä
Opintojakso
KU00EI30
Toteutukselle KU00EI30-3006 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- markkinoinnin merkityksen, peruskäsitteet ja ajankohtaiset ilmiöt
- soveltaa kohderyhmäajattelua ja suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta
- hankkia markkinointipalveluja
- arvioida markkinoinnin ja myynnin keskeistä roolia erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa

Sisältö

- Markkinoinnin peruskäsitteet, suunnittelu ja tehokkuuden mittaaminen
- Digitaalinen markkinointi
- Kuluttajakäyttäytyminen
- B-to-B markkinointi ja myynti
- Kulttuurituottaja markkinointiviestintäpalveluiden hankkijana

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa markkinoinnin peruskäsitteet ja viimeisimmät ilmiöt. Hän tunnistaa kohderyhmäajattelua ja osaa suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta. Opiskelija osaa hankkia markkinointipalveluja suunnitelmatasolla sekä tunnistaa markkinoinnin ja myynnin roolin erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa markkinoinnin merkityksen, peruskäsitteet ja viimeisimmät ilmiöt. Hän osaa soveltaa kohderyhmäajattelua ja suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta. Opiskelija osaa hankkia markkinointipalveluja sekä arvioida markkinoinnin ja myynnin keskeistä roolia erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa soveltaa erinomaisesti markkinoinnin peruskäsitteitä ja nähdä oman roolinsa osana ajankohtaisia ilmiöitä. Hän osaa soveltaa erinomaisesti kohderyhmäajattelua ja suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta. Opiskelija osaa hankkia sujuvasti markkinointipalveluja sekä arvioida ja soveltaa markkinoinnin ja myynnin keskeistä roolia erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija osaa markkinoinnin peruskäsitteet ja viimeisimmät ilmiöt. Hän tunnistaa kohderyhmäajattelua ja osaa suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta. Opiskelija osaa hankkia markkinointipalveluja suunnitelmatasolla sekä tunnistaa markkinoinnin ja myynnin roolin erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa.

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- markkinoinnin merkityksen, peruskäsitteet ja ajankohtaiset ilmiöt
- soveltaa kohderyhmäajattelua ja suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta
- hankkia markkinointipalveluja
- arvioida markkinoinnin ja myynnin keskeistä roolia erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa

Sisältö

- Markkinoinnin peruskäsitteet, suunnittelu ja tehokkuuden mittaaminen
- Digitaalinen markkinointi
- Kuluttajakäyttäytyminen
- B-to-B markkinointi ja myynti
- Kulttuurituottaja markkinointiviestintäpalveluiden hankkijana

Siirry alkuun