Liikegrafiikka (5 op)
Toteutuksen tunnus: KM00ES00-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.05.2022 - 04.09.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 28.11.2022 - 16.12.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Hämeentie 135 D
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 20
- Koulutus
- Muotoilun tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Jaakko Ruuttunen
- Vastuuopettaja
- Jaakko Ruuttunen
- Ryhmät
-
KXE21S1GSVisuaalisen viestinnän muotoilu - Graafinen suunnittelu
- Opintojakso
- KM00ES00
Tavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa liikkuvaa grafiikkaa. Opiskelija hallitsee aikajanallisen visuaalisen viestinnän perusteet. Hän hallitsee piirros-, kuvankäsittely- ja editointiohjelmien yhteiskäytön.
Sisältö
- verkkomainonta
- animaatio
- informaation visualisointi
Esitietovaatimukset
Opiskelija ja HOPS-ohjaaja käyvät läpi muut suositeltavat opinnot HOPS-keskusteluissa.
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit arvosanalle 1 tyydyttävä
Opiskelija osaa tuottaa liikkuvaa grafiikkaa. Hän suunnittelee aikajanallisia visuaalisia toteutuksia, joissa on liikettä. Opiskelija osaa tuottaa visuaalisia elementtejä eri ohjelmissa ja animoida niitä tarkoitukseen sopivissa ohjelmissa. Opiskelija osaa tallentaa animaation julkaisukanavaan sopivaan muotoon.
Arviointikriteerit arvosanalle 3 hyvä
Opiskelija osaa tuottaa laadukkaita liikkuvan grafiikan toteutuksia. Hän soveltaa oppimaansa itsenäisesti ja käyttää eri ohjelmia mielekkäästi tuotantoketjussaan. Opiskelija osaa huomioida julkaisukanavan erityispiirteitä tallentaessaan animaatiota.
Arviointikriteerit arvosanalle 5 kiitettävä
Opiskelija osaa tuottaa itsenäisesti korkealaatuisia liikkuvan grafiikan toteutuksia. Hän suunnittelee projektinsa ja tuotantoketjunsa mielekkäästi lopputuloksen ja jakelukanavan kannalta. Hän soveltaa oppimaansa ja osaa etsiä ratkaisuja ongelmiinsa.
Arviointikriteerit arvosanalle hyväksytty
Opiskelija osaa tuottaa liikkuvaa grafiikkaa. Hän suunnittelee aikajanallisia visuaalisia toteutuksia, joissa on liikettä. Opiskelija osaa tuottaa visuaalisia elementtejä eri ohjelmissa ja animoida niitä tarkoitukseen sopivissa ohjelmissa. Opiskelija osaa tallentaa animaation julkaisukanavaan sopivaan muotoon.