Siirry suoraan sisältöön

Google-analytiikka kulttuurialan markkinoinnin apunaLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: XX00DV35

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija oppii Google-analytiikan peruskäsitteitä sekä datan keräämisen organisointia, automaattisten perusraporttien käyttöä, datan keräämistä, käsittelyä ja konfigurointia sekä markkinoinnin välineiden käyttöä. Opiskelija saa perusvalmiudet soveltaa analytiikkatietoa kulttuurialan toimijoiden kotisivuanalyysiin.

Sisältö

- Google Analyticsin peruskäsiteet ja käyttöliittymä
- Perusraportit
- Perusteet kampanjoinnista ja konversion seurannasta
- Daten kerääminen ja käsittely
- Datan keräämisen asetukset
- Analyysin perusvälineitä ja -tekniikoita
- Googlen markkinointityökalut

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa Google analytiikan peruskäsitteitä sekä datan keräämisen organisointia, automaattisten perusraporttien käyttöä, datan keräämistä, käsittelyä ja konfigurointia sekä markkinoinnin välineiden käyttöä. Opiskelijalla on perusvalmiudet soveltaa analytiikkatietoa kulttuurialan toimijoiden kotisivuanalyysiin.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija osaa Google analytiikan peruskäsitteitä sekä datan keräämisen organisointia, automaattisten perusraporttien käyttöä, datan keräämistä, käsittelyä ja konfigurointia sekä markkinoinnin välineiden käyttöä. Opiskelijalla on perusvalmiudet soveltaa analytiikkatietoa kulttuurialan toimijoiden kotisivuanalyysiin.

Siirry alkuun