MarkkinointiLaajuus (3 op)
Opintojakson tunnus: KF00AB07
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää markkinoinnin merkityksen yrityksen liike-toiminnassa. Opiskelija osaa käyttää markkinointia kilpailukeinona. Opiskelija tunnistaa erilaiset markkinointistrategiat ja hän ymmärtää mielikuvamarkkinoinnin ja brändin rakentamisen periaatteet.
Sisältö
-markkinointi toimintona,
-yrityksen markkinointiympäristö,
-ostokäyttäytyminen,
-markkinoinnin kilpailukeinot,
-markkinointikanavat ja -välineet.
Esitietovaatimukset
Yritystoiminnan perusteet
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut hyvin opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti ja on osannut soveltaa opittuja asioita niiden suorittamisessa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut erinomaisesti opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät soveltaen opittua erityisen ansiokkaasti.
Lisätiedot
Arviointi: tyydyttävä (1), hyvä (3), kiitettävä (5)