Siirry suoraan sisältöön

Visuaalinen markkinointi ja valikoimasuunnitteluLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: KF00BO06

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opintojakson jälkeen opiskelija:
• osaa seurata ja analysoida brändimallistoja osana kaupan valikoimaa.
• osaa koota valikoiman johonkin myymälätyyppiin.
• hahmottaa mallistojen kiertonopeuden merkityksen vaatebisneksen kannalta.
• ymmärtää visuaalisen markkinoinnin ja nettikaupan mahdollisuudet vaatebisneksessä.

Sisältö

Seurataan trendien jalkautumista mallistoihin. Analysoidaan ostajan ostotapaa, valikoimajaksoja ja vaatteiden kiertonopeutta. Valikoiman kokoaminen eri ostotavoilla. Toimitusajat. Valikoimajaksot. Myymälätyypit ja vaatteiden esillepano. Myymäläsuunnittelu. Visuaalinen markkinointi myymälässä ja verkkokaupassa.

Esitietovaatimukset

Edeltävänä opintona Mallistosuunnittelu.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut hyvin opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti ja on osannut soveltaa opittuja asioita niiden suorittamisessa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut erinomaisesti opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät soveltaen opittua erityisen ansiokkaasti.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.

Lisätiedot

-

Siirry alkuun