Visuaalinen markkinointi ja valikoimasuunnitteluLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: KF00BO06
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opintojakson jälkeen opiskelija:
• osaa seurata ja analysoida brändimallistoja osana kaupan valikoimaa.
• osaa koota valikoiman johonkin myymälätyyppiin.
• hahmottaa mallistojen kiertonopeuden merkityksen vaatebisneksen kannalta.
• ymmärtää visuaalisen markkinoinnin ja nettikaupan mahdollisuudet vaatebisneksessä.
Sisältö
Seurataan trendien jalkautumista mallistoihin. Analysoidaan ostajan ostotapaa, valikoimajaksoja ja vaatteiden kiertonopeutta. Valikoiman kokoaminen eri ostotavoilla. Toimitusajat. Valikoimajaksot. Myymälätyypit ja vaatteiden esillepano. Myymäläsuunnittelu. Visuaalinen markkinointi myymälässä ja verkkokaupassa.
Esitietovaatimukset
Edeltävänä opintona Mallistosuunnittelu.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut hyvin opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti ja on osannut soveltaa opittuja asioita niiden suorittamisessa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut erinomaisesti opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät soveltaen opittua erityisen ansiokkaasti.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.
Lisätiedot
-