MarkkinointiLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: LX00CG40
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää markkinoinnin ja myynnin aseman yrityksen kokonaisstrategiassa ja asiakaskeskeisen markkinoinnin merkityksen menestystekijänä. Hän tuntee markkinoinnin keskeisimmät käsitteet ja tunnistaa markkinoinnin eri osa-alueita ja niiden käsitteistöä. Hän osaa analysoida yrityksen markkinointi mix-valintoja, etsiä ja tuottaa tietoa sekä tehdä kehittämisehdotuksia yrityksen markkinoinnin suunnittelun tueksi.
Sisältö
- Markkinoinnin kansainvälinen toimintaympäristö.
- Markkinoinnin kilpailukeinot.
- Markkinoinnin ja myynnin suunnittelu, toteuttaminen ja seuranta.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Good performance:
showing strong understanding of basic concepts and good grasp of techniques, but with certain minor problems still requiring further attention
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Good performance:
showing strong understanding of basic concepts and good grasp of techniques, but with certain minor problems still requiring further attention
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Good performance:
showing strong understanding of basic concepts and good grasp of techniques, but with certain minor problems still requiring further attention
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Not applicable