Siirry suoraan sisältöön

MarkkinointiLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: LX00CG40

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää markkinoinnin ja myynnin aseman yrityksen kokonaisstrategiassa ja asiakaskeskeisen markkinoinnin merkityksen menestystekijänä. Hän tuntee markkinoinnin keskeisimmät käsitteet ja tunnistaa markkinoinnin eri osa-alueita ja niiden käsitteistöä. Hän osaa analysoida yrityksen markkinointi mix-valintoja, etsiä ja tuottaa tietoa sekä tehdä kehittämisehdotuksia yrityksen markkinoinnin suunnittelun tueksi.

Sisältö

- Markkinoinnin kansainvälinen toimintaympäristö.
- Markkinoinnin kilpailukeinot.
- Markkinoinnin ja myynnin suunnittelu, toteuttaminen ja seuranta.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Good performance:
showing strong understanding of basic concepts and good grasp of techniques, but with certain minor problems still requiring further attention

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Good performance:
showing strong understanding of basic concepts and good grasp of techniques, but with certain minor problems still requiring further attention

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Good performance:
showing strong understanding of basic concepts and good grasp of techniques, but with certain minor problems still requiring further attention

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Not applicable

Siirry alkuun