Basics of Digital Marketing (5 ECTS)
Code: C-02537-CO00BP45-3001
General information
- Enrollment
- 01.08.2024 - 28.02.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 16.09.2024 - 30.05.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 ECTS
- Institution
- Savonia University of Applied Sciences
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 1000
- Course
- C-02537-CO00BP45
Learning outcomes
Opintojakson suoritettuaan opiskelija - ymmärtää digitaaliseen markkinoinin perusteet ja osaa määritellä siihen liittyvät eri alustat ja kanavat - ymmärtää digimarkkinoinnin kokonaiskuvan ja pystyy soveltamaan siihen liittyviä osa-alueita - osaa tehdä digitaalisen markkinoinnin suunnitelman ja kehittää tätä eri kanavat huomioiden - osaa soveltaa oppimaansa tuloksellisen digimarkkinoinnin suunnitteluun ja seurantaan.
Content
Opintojakso on tarkoitettu opiskelijoille, jotka haluavat parantaa omia digitaalisen markkinoinnin taitoja ja menestyä työelämässä. Opintojaksolla tutustutaan keskeisiin markkinointikanaviin ja niiden perusperiaatteisiin. Opintojaksolla suoritetaan Googlen Digital Garage -sertifikaatti. Keskeiset sisällöt: - Katsaus digimarkkinoinnin perusteisiin - Digimarkkinoinnin tärkeimmät some-alustat - Vaikuttajamarkkinointi - Inbound-markkinointi - Sähköpostimarkkinointi
Teaching methods
- Opintojakson voi opiskella itsenäisesti omaan tahtiin toteutusaikana 16.09.2024 - 30.05.2025. - Opintojakson ilmoittautuminen päättyy 28.2.2025. - 100 % itsenäisesti suoritettava verkkototeutus Moodle-oppimisympäristössä - Googlen oppimisympäristössä opiskelu (kieli: englanti) - Opiskelu sisältää materiaaleihin perehtymistä, Googlen oppimisympäristössä opiskelua, oppimistehtäviä ja verkkotentin. - Digipedagogiset ratkaisut Suoritustavat: - Moodlessa materiaaleihin tutustuminen, perehtyminen ja soveltaminen − verkkotehtävät − tentti − Google Digital Garage-sertifiointi Googlen alustalla (englanninkielinen) Opintojakso arvioidaan verkkotentin ja suoritettujen oppimistehtävien perusteella. Tehtävien palautusalustat avautuvat 16.9.2024 ja sulkeutuvat 1.5.2025 klo 23.55, jolloin opintojakson opiskelu päättyy. Opintojaksolla on kuukausittain palautuspäivät: 1.10.2024, 1.11.2024,1.12.2024, 10.1.2025, 1.2.2025, 1.3.2025, 1.4.2025 ja 1.5.2025. Palautuspäivään mennessä palautetut tehtävät arvioidaan noin kolmen viikon sisällä palautuspäivän jälkeen. Arviointi tehdään niiden opiskelijoiden osalta, jotka ovat palauttaneet kaikki opintojaksolla vaaditut tehtävät. Opintojakson tehtävien on oltava tehtynä/tentti suoritettuna viimeistään 1.5.2025, jonka jälkeen opintosuorituksia ei oteta enää vastaan.
Learning materials and recommended literature
Ilmoitetaan myöhemmin.
Student workload
Opiskelijan kokonaistyömäärä 135 tuntia (1 op = 27 tuntia) eli 5 op koostuu seuraavasti: - Verkkomateriaalista ja itsenäisestä opiskelusta (50h) - Moduulien tehtävistä ja niihin valmistautumisesta (35h) - Google Digital Garage –sertifikaatista (50h)
Evaluation scale
Five step scale