What is customer and service guidance? (2 ECTS)
Code: C-02504-SZ00BS65-3005
General information
- Enrollment
-
26.08.2024 - 01.12.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
26.08.2024 - 31.12.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 2 ECTS
- Institution
- JAMK University of Applied Sciences, Non stop
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 150
- Course
- C-02504-SZ00BS65
Location and time
Non stop
Materials
Koivunen, Kirsi (2017) Asiakas- tai ihmislähtöisyys - tasavertaisuutta ja vastavuoroisuutta ammattilaisten ja palvelunkäyttäjien kanssa. Oulun ammattikorkeakoulu. https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/123071/ePooki%206_2017.pdf?sequence=8&isAllowed=y Niemelä, Jorma & Kivipelto, Minna (2019). Asikaslähtöinen palvelupolkumalli tulevaisuuden sote-keskusten lähtökohdaksi. THL Työpapereita 37/2019. https://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/138819/TY%c3%962019_37_Asiakasl%c3%a4ht%c3%b6inen%20palvelupolkumalli_verkko_tark.pdf?sequence=1&isAllowed=y Moodlen recordings 1-2 and Börje´s story. Mönkkönen, K. & Kekoni, T. (2020). Monitoimijuus työntekijän voimavarana ja haasteena. Teoksessa Anneli Hujala ja Helena Taskinen (toim.), Uudistuva sosiaali- ja terveysala. Tampere: Tampere University Press, 215–240. https://trepo.tuni.fi/bitstream/handle/10024/124079/monkkonen_ym_monitoimijaisuus_tyontekijan_voimavarana.pdf?sequence=2&isAllowed=y Ristolainen, H., Roivas, P., Mustonen, E. & Hujala, A. (2020). Asiakaslähtöinen palveluohjaus. Teoksessa Anneli Hujala ja Helena Taskinen (toim.) Uudistuva sosiaali- ja terveysala. s. 241-266. https://trepo.tuni.fi/bitstream/handle/10024/124059/ristolainen_ym_asiakaslahtoinen_palveluohjaus.pdf?sequence=2&isAllowed=y Ristolainen, H., Tiilikainen, E., & Rissanen, S. (2019). Kotona asuvien ikäihmisten palveluohjauksen vaikuttavuus – kuvaileva kirjallisuuskatsaus. Gerontologia, 32(4), 252–274. https://journal.fi/gerontologia/article/view/75681/38962
Employer connections
---
Exam schedules
Non stop online exam Exercises can be repeated as many times as you want. There are three attempts to complete the exam.
International connections
---
Completion alternatives
---
Student workload
Independent study, familiarisation with the material, assignments and exam online 54h.
Content scheduling
Non Stop Semesters
Teaching methods
Online teaching
Further information
Moodle learning environment's automation checks assignments and exams The number of Open UAS and CampusOnline places was not limited. (50 seats tentatively put on the Col portal and 100 places on the rib. Ripa positions in min-max quantity)
Evaluation scale
Pass/Fail
Execution methods
Independent e-learning, MOOC