Media-alan englanti (5 op)
Toteutuksen tunnus: KM00BK89-3037
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
04.05.2020 - 30.09.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
19.10.2020 - 18.12.2020
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- (2019-2024) Media, muotoilu ja konservointi
- Toimipiste
- Hämeentie 161
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 23 - 23
- Koulutus
- Elokuvan ja television tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Anna Junnikkala
- Vastuuopettaja
- Anna Junnikkala
- Ryhmät
-
KXC_AVOIN_S2020ETV Avoin AMK opiskelijat, syksy 2020
-
KXC19_BKXC19, ryhmä B
- Opintojakso
- KM00BK89
Tavoitteet
Opiskelija pystyy kehittämään englanninkielistä viestintäosaamistaan osana ammattitaitoaan.
Opiskellessaan ammattialaansa ja työskennellessään media-alan työtehtävissä kansainvälisissä ja monikulttuurisissa ympäristöissä, Opiskelija pystyy
• esittelemään osaamistaan, työkokemustaan ja työnsä tuloksia
• hankkimaan, arvioimaan ja soveltamaan ammatillista tietoa
• suunnittelemaan, kehittämään, toteuttamaan ja esittelemään ideoita, konsepteja, ratkaisuja, sovelluksia, tuotteita, palveluja ja prosesseja
• kommunikoimaan asiakkaiden ja yhteistyökumppanien kanssa
• johtamaan työryhmiä ja opastamaan työntekijöitä
• antamaan ja käsittelemään palautetta.
Eurooppalaisen kielten oppimisen, arvioinnin ja opettamisen viitekehyksen (CEFR) asteikolla opiskelijan viestintätaidot ovat vähintään taitotasoa B2.
Sisältö
Kieli- ja viestintätaidon itsearviointi, tavoitteiden asettaminen, oppimisen suunnittelu ja kielellisten apuvälineiden käyttö.
Opiskeluun, työnhakuun ja työtilanteisiin liittyvät tehtävät.
Opintojakson sisältö suunnitellaan opintopolkukohtaisesti.
Oppimateriaalit
Julkaistaan myöhemmin
Opetusmenetelmät
Lähiopetus
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
-
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
-
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Englanninkielisissä opiskelu- ja työtilanteissa opiskelija pystyy toimimaan tiedon vastaanottajan ja toiminnan toteuttajan roolissa.
Opiskelija pystyy viestimään tehokkaasti, uskottavasti ja odotuksiin nähden sopivasti ammatillisissa tilanteissa, joissa on helposti saavutettava viestinnällinen ja toiminnallinen tavoite. Tilanteissa on vähän osatekijöitä; tilanne sisältää perättäisiä ja erikseen käsiteltäviä vaiheita ja vähän muuttuvia tekijöitä.
Eurooppalaisen kielten oppimisen, arvioinnin ja opettamisen viitekehyksen (CEFR) asteikolla opiskelijan viestintätaidot ovat taitotasoa B1.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Englanninkielisissä opiskelu- ja työtilanteissa opiskelija pystyy toimimaan toiminnan ohjaajan ja ryhmänvetäjän roolissa.
Opiskelija pystyy viestimään tehokkaasti, uskottavasti ja odotuksiin nähden sopivasti useimmissa ammatillisissa tilanteissa, jotka edellyttävät viestinnällistä joustavuutta, keskeisten kanavien, tekstilajien ja tyylien käyttöä sekä alan perussanaston taitavaa kontekstuaalista käyttöä.
Eurooppalaisen kielten oppimisen, arvioinnin ja opettamisen viitekehyksen (CEFR) asteikolla opiskelijan viestintätaidot ovat taitotasoa B2.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Englanninkielisissä opiskelu- ja työtilanteissa opiskelija pystyy toimimaan toiminnan johtajan tai suunnittelijan roolissa.
Opiskelija pystyy viestimään tehokkaasti, uskottavasti ja odotuksiin nähden sopivasti myös sellaisissa ammatillisissa tilanteissa, joissa on vaikeasti saavutettava viestinnällinen ja toiminnallinen tavoite
Vaativat tilanteet edellyttävät viestinnällistä monitaitoisuutta eli samanaikaisten prosessien hallintaa, kulttuuritaitoisuutta ja monien näkökulmien huomioon ottamista, useiden kanavien, tekstilajien ja tyylien käyttöä sekä alan erityissanaston taitavaa kontekstuaalista käyttöä.
Eurooppalaisen kielten oppimisen, arvioinnin ja opettamisen viitekehyksen (CEFR) asteikolla opiskelijan viestintätaidot ovat taitotasoa C1.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Englanninkielisissä opiskelu- ja työtilanteissa opiskelija pystyy toimimaan tiedon vastaanottajan ja toiminnan toteuttajan roolissa.
Opiskelija pystyy viestimään tehokkaasti, uskottavasti ja odotuksiin nähden sopivasti ammatillisissa tilanteissa, joissa on helposti saavutettava viestinnällinen ja toiminnallinen tavoite. Tilanteissa on vähän osatekijöitä; tilanne sisältää perättäisiä ja erikseen käsiteltäviä vaiheita ja vähän muuttuvia tekijöitä.
Eurooppalaisen kielten oppimisen, arvioinnin ja opettamisen viitekehyksen (CEFR) asteikolla opiskelijan viestintätaidot ovat taitotasoa B1.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Jatkuva arviointi
Osallistuminen/läsnäolovaatimus