Brändinhallinta ja kuluttajakäyttäytyminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: KU00EI40-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
02.12.2024 - 15.12.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
09.01.2025 - 03.03.2025
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- (2019-2024) Kulttuuripalvelut ja musiikki
- Toimipiste
- Hämeentie 135 D
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 30 - 40
- Koulutus
- Kulttuurituotannon tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Elina Leppälä
- Riitta Aittokallio
- Vastuuopettaja
- Leena Björkqvist
- Ryhmät
-
KXB23S1Kulttuurituotannon tutkinto-ohjelma päivä
- Opintojakso
- KU00EI40
Toteutuksella on 9 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 38 t 30 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
To 09.01.2025 klo 09:15 - 12:00 (2 t 45 min) |
Brändinhallinta ja kuluttajakäyttäytyminen KU00EI40-3004 |
AR304
Oppimistila Venue
|
To 16.01.2025 klo 09:15 - 12:00 (2 t 45 min) |
Brändinhallinta ja kuluttajakäyttäytyminen KU00EI40-3004 |
AR304
Oppimistila Venue
|
Pe 17.01.2025 klo 09:15 - 12:00 (2 t 45 min) |
Brändinhallinta ja kuluttajakäyttäytyminen KU00EI40-3004 |
AR304
Oppimistila Venue
|
Ma 20.01.2025 klo 13:00 - 16:00 (3 t 0 min) |
Brändinhallinta ja kuluttajakäyttäytyminen KU00EI40-3004 |
AR304
Oppimistila Venue
|
Ma 27.01.2025 klo 09:15 - 16:00 (6 t 45 min) |
Brändinhallinta ja kuluttajakäyttäytyminen KU00EI40-3004 |
AR304
Oppimistila Venue
|
Ke 05.02.2025 klo 13:00 - 16:00 (3 t 0 min) |
Brändinhallinta ja kuluttajakäyttäytyminen KU00EI40-3004 |
AR304
Oppimistila Venue
|
Pe 14.02.2025 klo 13:00 - 16:00 (3 t 0 min) |
Brändinhallinta ja kuluttajakäyttäytyminen KU00EI40-3004 |
AR304
Oppimistila Venue
|
Ma 24.02.2025 klo 09:15 - 17:00 (7 t 45 min) |
Brändinhallinta ja kuluttajakäyttäytyminen KU00EI40-3004 |
AR304
Oppimistila Venue
|
Ma 03.03.2025 klo 09:15 - 16:00 (6 t 45 min) |
Brändinhallinta ja kuluttajakäyttäytyminen KU00EI40-3004 |
AR304
Oppimistila Venue
|
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- kulttuuri- ja elämyspalvelujen teoreettista perustaa ja käsitteitä
- brändistrategioiden merkityksen osana liiketoiminnan kokonaisstrategiaa
- rakentaa tuotebrändiä soveltaen brändäyksen, viestinnän ja markkinoinnin periaatteita
- tunnistaa markkinoilla tapahtuvia muutoksia ja ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä ja tietää, kuinka tavoittaa asiakkaan monien kanavien avulla
- luoda ja ylläpitää yhteistyöverkostoja ja asiakasvuorovaikutusta
Sisältö
- Kulttuuri- ja elämyspalvelujen teoria
- Brändin johtamisen periaatteet, mallit ja käsitteet
- Mielikuvan muodostuminen
- Tuotebrändin kehittäminen ja hallinta
- Brändistrategiat
- Markkinoilla tapahtuvat muutokset ja ajankohtaiset ilmiöt
- Ostokäyttäytyminen
- Integroitu monikanavaisuus asiakasvuorovaikutuksessa
- Yhteistyöverkostot
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tunnistaa kulttuuri- ja elämyspalveluja koskevaa teoriaa. Opiskelija tiedostaa brändistrategioiden merkityksen osana liiketoiminnan kokonaisstrategiaa. Opiskelija rakentaa tuotebrändiä soveltaen brändäyksen, viestinnän ja markkinoinnin periaatteita. Hän tunnistaa markkinoilla tapahtuvia muutoksia ja ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä. Opiskelija tunnistaa mahdollisuudet tavoittaa asiakkaan muutamien kanavien avulla. Opiskelija ymmärtää yhteistyöverkostojen ja asiakasvuorovaikutuksen merkityksen.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa analysoida kulttuuri- ja elämyspalveluja koskevaa teoriaa. Opiskelija osaa analysoida brändistrategioiden merkityksen osana liiketoiminnan kokonaisstrategiaa. Hän osaa rakentaa tuotebrändiä soveltaen brändäyksen, viestinnän ja markkinoinnin periaatteita. Opiskelija tunnistaa markkinoilla tapahtuvia muutoksia ja ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä. Opiskelija osaa tavoittaa asiakkaan monien kanavien avulla sekä luoda ja ylläpitää yhteistyöverkostoja ja asiakasvuorovaikutusta.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa analysoida ja soveltaa kulttuuri- ja elämyspalveluja koskevaa teoriaa. Opiskelija osaa soveltaa brändistrategioita osana liiketoiminnan kokonaisstrategiaa sekä rakentaa tuotebrändiä erinomaisesti soveltaen brändäyksen, viestinnän ja markkinoinnin periaatteita. Opiskelija osaa soveltaa suunnittelussa markkinoilla tapahtuvia muutoksia ja ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä. Opiskelija osaa tavoittaa asiakkaan monien kanavien avulla sekä luoda ja ylläpitää yhteistyöverkostoja ja asiakasvuorovaikutusta tuloksekkaasti.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija tunnistaa kulttuuri- ja elämyspalveluja koskevaa teoriaa. Opiskelija tiedostaa brändistrategioiden merkityksen osana liiketoiminnan kokonaisstrategiaa. Opiskelija rakentaa tuotebrändiä soveltaen brändäyksen, viestinnän ja markkinoinnin periaatteita. Hän tunnistaa markkinoilla tapahtuvia muutoksia ja ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä. Opiskelija tunnistaa mahdollisuudet tavoittaa asiakkaan muutamien kanavien avulla. Opiskelija ymmärtää yhteistyöverkostojen ja asiakasvuorovaikutuksen merkityksen.