Siirry suoraan sisältöön

Markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: KM00ES10-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
06.05.2024 - 31.08.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2024 - 26.11.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
(2019-2024) Media, muotoilu ja konservointi
Toimipiste
Hämeentie 135 D
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 20
Koulutus
Muotoilun tutkinto-ohjelma
Opettajat
kulu virtuaali::muotoilu
Mari Silver
Vastuuopettaja
Kaarina Laitinen
Ryhmät
KXE23S1GS
Visuaalisen viestinnän muotoilu - Graafinen suunnittelu
Opintojakso
KM00ES10

Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 56 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ti 24.09.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
PERUUNTUU TÄMÄ KERTA / Markkinointi KM00ES10-3003
Ti 01.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Markkinointi KM00ES10-3003
AR128b Tapahtumasali 2
Ti 08.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Markkinointi KM00ES10-3003
AR341 Oppimistila Montaasi
Ti 22.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Markkinointi KM00ES10-3003
AR438 Ryhmätyötila Uusi tuntematon
Ti 29.10.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Markkinointi KM00ES10-3003
AR438 Ryhmätyötila Uusi tuntematon
Ti 05.11.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
Markkinointi KM00ES10-3003
AR128b Tapahtumasali 2
Ti 12.11.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
ONLINE / Markkinointi KM00ES10-3003
Join Zoom Meeting
Ti 26.11.2024 klo 09:00 - 16:00
(7 t 0 min)
SIIRTYY 26.11. - ONLINE / Markkinointi KM00ES10-3003
Join Zoom Meeting
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija hallitsee markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeiset käsitteet, osa-alueet sekä kohderyhmäajattelun. Opiskelija osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta.

Sisältö

- markkinoinnin ja markkinointiviestinnän osa-alueet
- kohderyhmäajattelu
- asiakkaan tarpeen tunnistaminen
- asiakassuhteen rakentaminen ja ylläpito
- asiakasviestintä

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija tuntee markkinoinnin eri osa-alueita ja osaa käyttää markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeisiä käsitteitä. Opiskelija osaa ottaa kohderyhmän huomioon.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija tuntee markkinoinnin eri osa-alueita ja osaa käyttää markkinoinnin ja markkinointiviestinnän käsitteitä. Opiskelija osaa ottaa toimintaympäristön ja kohderyhmän huomioon. Hän osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta. Opiskelija osaa etsiä, analysoida ja tuottaa tietoa. Opiskelija osaa ottaa kestävän kehityksen periaatteet huomioon.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen syvällisesti. Opiskelija tuntee markkinoinnin eri osa-alueita ja osaa sujuvasti käyttää markkinoinnin ja markkinointiviestinnän käsitteitä. Opiskelija osaa ottaa toimintaympäristön ja kohderyhmän huomioon. Hän osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta. Opiskelija osaa, etsiä analysoida ja tuottaa tietoa sekä tehdä kehittämisehdotuksia. Opiskelija osaa ottaa kestävän kehityksen periaatteet huomioon.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija tuntee markkinoinnin eri osa-alueita ja osaa käyttää markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeisiä käsitteitä. Opiskelija osaa ottaa kohderyhmän huomioon.

Siirry alkuun