Markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: KM00ES10-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
06.05.2024 - 31.08.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.08.2024 - 26.11.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- (2019-2024) Media, muotoilu ja konservointi
- Toimipiste
- Hämeentie 135 D
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 20
- Koulutus
- Muotoilun tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- kulu virtuaali::muotoilu
- Mari Silver
- Vastuuopettaja
- Kaarina Laitinen
- Ryhmät
-
KXE23S1GSVisuaalisen viestinnän muotoilu - Graafinen suunnittelu
- Opintojakso
- KM00ES10
Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 56 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 24.09.2024 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
PERUUNTUU TÄMÄ KERTA / Markkinointi KM00ES10-3003 |
|
Ti 01.10.2024 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Markkinointi KM00ES10-3003 |
AR128b
Tapahtumasali 2
|
Ti 08.10.2024 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Markkinointi KM00ES10-3003 |
AR341
Oppimistila Montaasi
|
Ti 22.10.2024 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Markkinointi KM00ES10-3003 |
AR438
Ryhmätyötila Uusi tuntematon
|
Ti 29.10.2024 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Markkinointi KM00ES10-3003 |
AR438
Ryhmätyötila Uusi tuntematon
|
Ti 05.11.2024 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Markkinointi KM00ES10-3003 |
AR128b
Tapahtumasali 2
|
Ti 12.11.2024 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
ONLINE / Markkinointi KM00ES10-3003 |
Join Zoom Meeting
|
Ti 26.11.2024 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
SIIRTYY 26.11. - ONLINE / Markkinointi KM00ES10-3003 |
Join Zoom Meeting
|
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija hallitsee markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeiset käsitteet, osa-alueet sekä kohderyhmäajattelun. Opiskelija osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta.
Sisältö
- markkinoinnin ja markkinointiviestinnän osa-alueet
- kohderyhmäajattelu
- asiakkaan tarpeen tunnistaminen
- asiakassuhteen rakentaminen ja ylläpito
- asiakasviestintä
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija tuntee markkinoinnin eri osa-alueita ja osaa käyttää markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeisiä käsitteitä. Opiskelija osaa ottaa kohderyhmän huomioon.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija tuntee markkinoinnin eri osa-alueita ja osaa käyttää markkinoinnin ja markkinointiviestinnän käsitteitä. Opiskelija osaa ottaa toimintaympäristön ja kohderyhmän huomioon. Hän osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta. Opiskelija osaa etsiä, analysoida ja tuottaa tietoa. Opiskelija osaa ottaa kestävän kehityksen periaatteet huomioon.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen syvällisesti. Opiskelija tuntee markkinoinnin eri osa-alueita ja osaa sujuvasti käyttää markkinoinnin ja markkinointiviestinnän käsitteitä. Opiskelija osaa ottaa toimintaympäristön ja kohderyhmän huomioon. Hän osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta. Opiskelija osaa, etsiä analysoida ja tuottaa tietoa sekä tehdä kehittämisehdotuksia. Opiskelija osaa ottaa kestävän kehityksen periaatteet huomioon.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija tuntee markkinoinnin eri osa-alueita ja osaa käyttää markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeisiä käsitteitä. Opiskelija osaa ottaa kohderyhmän huomioon.