Markkinointi ja brändäys (5 op)
Toteutuksen tunnus: KX00EE12-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
29.11.2021 - 12.12.2021
Ajoitus
24.01.2022 - 21.03.2022
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Kulttuurituotannon ja vaatetuksen tiimi
Toimipiste
Hämeentie 135
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
10 - 23
Koulutus
- Vaatetusalan tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Marja Amgwerd
Vastuuopettaja
Irmeli Osara
Ryhmät
-
KXI21S1Vaatetusalan tutkinto-ohjelma päivä
Tavoitteet
Opintojakson jälkeen opiskelija:
• osaa markkinoinnin perusteet ja peruskäsitteet.
• ymmärtää asiakaslähtöisen markkinoinnin merkityksen osana yritystoimintaa.
• osaa mielikuvamarkkinoinnin ja brändin hallinnan periaatteet.
Sisältö
Yrityksen markkinointiympäristö ja markkinoinnin kilpailukeinot. Markkinointiviestinnän ja mainonnan eri muodot sisältäen verkkomarkkinoinnin ja visuaalisen markkinoinnin osana muodin markkinointia. Asiakaskäyttäytymisen ja segmentoinnin periaatteet. Tuote kilpailukeinona ja brändin rakentamisen periaatteet.
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut hyvin opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti ja on osannut soveltaa opittuja asioita niiden suorittamisessa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut erinomaisesti opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät soveltaen opittua erityisen ansiokkaasti.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty:
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.
Esitietovaatimukset
-