Skip to main content

Marketing DesignLaajuus (5 cr)

Code: LC00EG83

Credits

5 op

Objective

After completing the course the student can use different applications and services used for creating both online and offline communication elements, as well as format picture files with an image editing software.

Content

Editing, formatting and manipulating text and pictures

Saving pictures for different purposes

Using content management software for use and updating of websites

Prerequisites

Marketing or equivalent studies

Assessment criteria, satisfactory (1)

The student has achieved the course objectives fairly. The student will be able to identify, define and use the course subject area’s concepts and models. The student understands the criteria and principles of the expertise development.

Assessment criteria, good (3)

The student has achieved the course objectives well, even though the knowledge and skills need improvement on some areas. The student is able to define the course concepts and models and are able to justify the analysis. The student is able to apply his/her knowledge in leisure, study and work situations. The student understands the importance of expertise in the field of business and is able to analyze his/her own expertise.

Assessment criteria, excellent (5)

The student has achieved the objectives of the course with excellent marks. The student masters commendably the course subject area’s concepts and models. The student is able to make justified and fluent analysis and to present concrete development measures. The student is well prepared to apply his/her knowledge in leisure, study and work situations. The student is able to analyze the business sector expertise and the development of his/her own expertise.

Assessment criteria, approved/failed

The student has achieved the course objectives fairly. The student will be able to identify, define and use the course subject area’s concepts and models. The student understands the criteria and principles of the expertise development.

Enrollment

06.05.2024 - 11.08.2024

Timing

26.08.2024 - 20.12.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

School of Business

Campus

Leiritie 1

Teaching languages
  • English
Seats

20 - 35

Degree programmes
  • Degree Programme in International Business and Logistics
Teachers
  • Marko Korkeakoski
Teacher in charge

Suvi Moll

Groups
  • LD22B_L_M
    Incoming DD Switzerland Marketing
  • LB22S_M
    Incoming DD Stuttgart Marketing
  • LXC23_MAR
    LXC23_Marketing

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää erilaisia sekä painetun että sähköisen viestinnän julkaisuun tarkoitettuja julkaisuohjelmia sekä muokata kuvia kuvankäsittelyohjelmalla.

Content

tekstin ja kuvien käsittely, muokkaus ja manipulointi

kuvien tallentaminen eri tarkoituksiin

verkkosivujen julkaisujärjestelmien käyttö ja päivitys

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Prerequisites

Markkinointi tai vastaavat opinnot

Enrollment

02.05.2023 - 13.08.2023

Timing

28.08.2023 - 22.12.2023

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

School of Business

Campus

Leiritie 1

Teaching languages
  • English
Seats

20 - 35

Degree programmes
  • Degree Programme in International Business and Logistics
Teachers
  • Marko Korkeakoski
Teacher in charge

Suvi Moll

Groups
  • LXC22_MAR
    LXC22_Marketing

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää erilaisia sekä painetun että sähköisen viestinnän julkaisuun tarkoitettuja julkaisuohjelmia sekä muokata kuvia kuvankäsittelyohjelmalla.

Content

tekstin ja kuvien käsittely, muokkaus ja manipulointi

kuvien tallentaminen eri tarkoituksiin

verkkosivujen julkaisujärjestelmien käyttö ja päivitys

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Prerequisites

Markkinointi tai vastaavat opinnot

Enrollment

02.05.2022 - 14.08.2022

Timing

29.08.2022 - 18.12.2022

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

School of Business

Campus

Leiritie 1

Teaching languages
  • English
Seats

20 - 35

Degree programmes
  • Degree Programme in International Business and Logistics
Teachers
  • Marko Korkeakoski
Teacher in charge

Suvi Moll

Groups
  • LXC21_MAR
    LXC21_Marketing

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää erilaisia sekä painetun että sähköisen viestinnän julkaisuun tarkoitettuja julkaisuohjelmia sekä muokata kuvia kuvankäsittelyohjelmalla.

Content

tekstin ja kuvien käsittely, muokkaus ja manipulointi

kuvien tallentaminen eri tarkoituksiin

verkkosivujen julkaisujärjestelmien käyttö ja päivitys

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Prerequisites

Markkinointi tai vastaavat opinnot