Customer Acquisition in Digital Channels (5 op)
Toteutuksen tunnus: LX00DM61-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
04.05.2020 - 09.08.2020
Ajoitus
24.08.2020 - 07.12.2020
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
School of Business
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
- Economics and Business Administration
Opettaja
- John Greene
Vastuuopettaja
Anne Perkiö
Ryhmät
-
LXD18S1Liiketalouden tutkinto-ohjelma päivä
-
LXD18S1_M2LXD18S1_M2
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa suunnitella ja kehittää yrityksen tapoja hankkia uusia asiakkaita, sitouttaa nykyisiä asiakkaita sekä myydä näille lisää.
Sisältö
• Konkreettisen markkinointi- tai asiakasohjelman toteuttaminen
• Tulosten seuranta ja raportointi
• Sähköisen liiketoiminnan työkalujen hyödyntäminen asiakashankinnassa
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa
asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Prerequisites
Liiketalouden perusopinto Markkinointi 5 op sekä Markkinointiviestintä 5 op tai vastaavat tiedot