Markkinointiprosessin suunnittelu ja toteutus (5 op)
Toteutuksen tunnus: LX00DM59-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
03.05.2021 - 15.08.2021
Ajoitus
30.08.2021 - 19.12.2021
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Pia Hellman
Vastuuopettaja
Anne Perkiö
Ryhmät
-
LXD19S1Liiketalouden tutkinto-ohjelma päivä
Tavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa uudelle tai olemassa olevalle tuotteelle tai palvelulle konversion ja liidienhoidon kehityssuunnitelman.
Sisältö
-digitaaliset prosessit ja niiden suunnittelu
-liidien hoito ja konversio markkinoinnin automaatioympäristössä
-automaatioympäristön luonti ja asetukset monikanavaympäristössä
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa
asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Esitietovaatimukset
Liiketalouden perusopinto Markkinointi 5 op sekä Markkinointiviestintä 5 op tai vastaavat tiedot