English for Marketing (5 op)
Toteutuksen tunnus: LD00EJ09-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
07.12.2021 - 09.01.2022
Ajoitus
17.01.2022 - 15.05.2022
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
School of Business
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
- Economics and Business Administration
Opettaja
- Seija Mikkonen
- Suvi Moll
- Henna-Liisa Palojärvi
- Adriana Mustelin
Vastuuopettaja
Anne Perkiö
Ryhmät
-
LXD20S1_M2LXD20S1_M2
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää englannin kieltä vaikuttavaan suulliseen ja kirjalliseen asiantuntijaviestintään erilaisissa markkinointialan vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa rakentaa perusteltuja ja vaikuttavia argumentteja myös haastavimmissa vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa mukauttaa viestintäilmaisuaan sekä valita oikean viestintätyylin ja -kanavan kohderyhmä- ja tilannekohtaisesti. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa tietoa ja viestintätyyliä kansainvälisessä ja monikulttuurisessa projektissa.
Sisältö
- vaikuttava suullinen ja kirjallinen viestintä
- markkinointialalla tarvittavia esiintymistaitoja
- markkinointialan keskeisiä tekstilajeja
- työskentely kansainvälisessä ympäristössä
Opintojaksoon sisältyy osallistuminen kansainväliseen projektiviikkoon (2 op)
Oppimateriaalit
Opettajan tuottama materiaali
Opetusmenetelmät
Yksilö- ja ryhmätyö
Aktivoiva luento
Virtuaalityöskentely
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
N/A
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
N/A
Kansainvälisyys
Kansainvälinen projektiviikko (2 OP)
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Kirjalliset yksilötehtävät 35 %
Ryhmäesitys / webinaari 35 %
Aktivoivat luennot / Vierailuluento 20%
Osalllistumien 10%
Prerequisites
Liikeviestintä englanniksi 5 op, Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen