3D Project, Still Image (15 op)
Toteutuksen tunnus: KM00ER46-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
03.05.2021 - 29.08.2021
Ajoitus
30.08.2021 - 22.12.2021
Opintopistemäärä
15 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
87 % Lähiopetus, 13 % Etäopetus
Yksikkö
School of Media, Design and Conservation
Toimipiste
Hämeentie 135
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 20
Koulutus
- Design
Opettaja
- Jaro Lehtonen
- Kristian Simolin
Vastuuopettaja
Jaro Lehtonen
Ryhmät
-
KXE21S13D3D Animation and Visualization
Tavoitteet
Opiskelija osaa
• 3D-alan terminologian
• mallintaa, teksturoida, valaista sekä renderöidä kuvamateriaalia 3D-tekniikalla
• tunnistaa 3D-grafiikan sovelluskohteet
Sisältö
• 3D-grafiikan peruskäsitteet ja terminologia
• 3D-mallintaminen perusteet
• digitaalisen veiston perusteet
• teksturoinnin perusteet
• valaistuksen perusteet
• renderöinnin perusteet
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee 3D-alan terminologian ja osaa perustason mallinnus-, teksturointi-, valaistus- ja renderöintimenetelmät 3D-ohjelmalla.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija hallitsee 3D-alan terminologian ja osaa perustason mallinnus-, teksturointi-, valaistus- ja renderöintimenetelmät 3D-ohjelmalla. Opiskelija osaa soveltaa menetelmiä harjoitustehtävissä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija hallitsee 3D-alan terminologian ja osaa perustason mallinnus-, teksturointi-, valaistus- ja renderöintimenetelmät 3D-ohjelmalla. Opiskelija osaa soveltaa ja tutkia uusia menetelmiä itsenäisesti harjoitustehtävissä.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija tuntee 3D-alan terminologian ja osaa perustason mallinnus-, teksturointi-, valaistus- ja renderöintimenetelmät 3D-ohjelmalla.