Skip to main content

3D Project, Still Image (15 op)

Toteutuksen tunnus: KM00ER46-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

03.05.2021 - 29.08.2021

Ajoitus

30.08.2021 - 22.12.2021

Opintopistemäärä

15 op

Virtuaaliosuus

2 op

Toteutustapa

87 % Lähiopetus, 13 % Etäopetus

Yksikkö

School of Media, Design and Conservation

Toimipiste

Hämeentie 135

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 20

Koulutus

  • Design

Opettaja

  • Jaro Lehtonen
  • Kristian Simolin

Vastuuopettaja

Jaro Lehtonen

Ryhmät

  • KXE21S13D
    3D Animation and Visualization

Tavoitteet

Opiskelija osaa
• 3D-alan terminologian
• mallintaa, teksturoida, valaista sekä renderöidä kuvamateriaalia 3D-tekniikalla
• tunnistaa 3D-grafiikan sovelluskohteet

Sisältö

• 3D-grafiikan peruskäsitteet ja terminologia
• 3D-mallintaminen perusteet
• digitaalisen veiston perusteet
• teksturoinnin perusteet
• valaistuksen perusteet
• renderöinnin perusteet

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee 3D-alan terminologian ja osaa perustason mallinnus-, teksturointi-, valaistus- ja renderöintimenetelmät 3D-ohjelmalla.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija hallitsee 3D-alan terminologian ja osaa perustason mallinnus-, teksturointi-, valaistus- ja renderöintimenetelmät 3D-ohjelmalla. Opiskelija osaa soveltaa menetelmiä harjoitustehtävissä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija hallitsee 3D-alan terminologian ja osaa perustason mallinnus-, teksturointi-, valaistus- ja renderöintimenetelmät 3D-ohjelmalla. Opiskelija osaa soveltaa ja tutkia uusia menetelmiä itsenäisesti harjoitustehtävissä.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija tuntee 3D-alan terminologian ja osaa perustason mallinnus-, teksturointi-, valaistus- ja renderöintimenetelmät 3D-ohjelmalla.