Skip to main content

Advertising (5 op)

Toteutuksen tunnus: KM00DS91-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.12.2021 - 09.01.2022

Ajoitus

25.04.2022 - 20.05.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

School of Media, Design and Conservation

Toimipiste

Hämeentie 135

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 20

Koulutus

  • Media Communication

Opettaja

  • Tuomas Aatola
  • Kai Talonpoika

Vastuuopettaja

Kai Talonpoika

Ryhmät

  • KXD19S1VSB
    Visuaalinen viestintä, liikkuva grafiikka, S19

Tavoitteet

Opiskelija tuntee mainonnan suunnittelun perusteet ja ymmärtää strategisen kampanjasuunnittelun periaatteet.

Sisältö

Opintojaksolla perehdytään mainonnan historiaan sekä konsepti- ja kampanjasuunnitteluun.

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Osallistuminen opetukseen. Tehtävien tekeminen. Puutteita tehtävissä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Aktiivinen osallistuminen opetukseen. Kyky soveltaa opittua. Tehtävien suorittaminen hyvin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Aktiivinen osallistuminen opetukseen. Kyky soveltaa opittua itsenäisesti. Tehtävien suorittaminen erinomaisesti.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Osallistuminen opetukseen. Tehtävien tekeminen. Puutteita tehtävissä.

Prerequisites

Graafisen suunnittelun ja digitaalisen mediajulkaisemisen perusteet