Skip to main content

Marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: KM00BL58-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

03.05.2021 - 29.08.2021

Ajoitus

06.09.2021 - 15.10.2021

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

School of Media, Design and Conservation

Toimipiste

Hämeentie 135

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 20

Koulutus

  • Design

Opettaja

  • Pauliina Airaksinen-Aminoff

Vastuuopettaja

Mika Rintala

Ryhmät

  • KXE20S1GS
    Visual Communication Design – Graphic Design

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija hallitsee markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeiset käsitteet, osa-alueet sekä kohderyhmäajattelun. Opiskelija osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta.

Sisältö

- markkinoinnin ja markkinointiviestinnän osa-alueet
- kohderyhmäajattelu
- asiakkaan tarpeen tunnistaminen
- asiakassuhteen rakentaminen ja ylläpito
- asiakasviestintä

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osallistuu opetukseen. Opiskelija hallitsee opintojakson keskeisen sisällön ja osaa käyttää opintojaksolla tarvittavia työvälineitä. Opiskelija palauttaa tehtävät hyväksytysti.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Tyydyttävän tason lisäksi opiskelija osallistuu opetukseen aktiivisesti ja suorittaa tehtävät hyvin ja aikataulun mukaisesti.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Hyvän tason lisäksi opiskelija osaa soveltaa oppimiaan taitoja ja suorittaa tehtävät erinomaisella tavalla.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija osallistuu opetukseen. Opiskelija hallitsee opintojakson keskeisen sisällön ja osaa käyttää opintojaksolla tarvittavia työvälineitä. Opiskelija palauttaa tehtävät hyväksytysti.