Skip to main content

Marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: KM00BL58-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.04.2019 - 01.09.2019

Ajoitus

02.09.2019 - 07.10.2019

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

School of Media, Design and Conservation

Toimipiste

Hämeentie 135

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 20

Koulutus

  • Media Communication

Opettaja

  • Pauliina Airaksinen-Aminoff

Vastuuopettaja

Mika Rintala

Ryhmät

  • KXD17S1GSA
    Graafinen suunnittelu, S17, Painotuotteet ja visuaalinen viestintä
  • KXD18S1GSA
    Graafinen suunnittelu, S18, Painetun median suunnittelu

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija hallitsee markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeiset käsitteet, osa-alueet sekä kohderyhmäajattelun. Opiskelija osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta.

Sisältö

- markkinoinnin ja markkinointiviestinnän osa-alueet
- kohderyhmäajattelu
- asiakkaan tarpeen tunnistaminen
- asiakassuhteen rakentaminen ja ylläpito
- asiakasviestintä

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osallistuu opetukseen. Opiskelija hallitsee opintojakson keskeisen sisällön ja osaa käyttää opintojaksolla tarvittavia työvälineitä. Opiskelija palauttaa tehtävät hyväksytysti.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Tyydyttävän tason lisäksi opiskelija osallistuu opetukseen aktiivisesti ja suorittaa tehtävät hyvin ja aikataulun mukaisesti.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Hyvän tason lisäksi opiskelija osaa soveltaa oppimiaan taitoja ja suorittaa tehtävät erinomaisella tavalla.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija osallistuu opetukseen. Opiskelija hallitsee opintojakson keskeisen sisällön ja osaa käyttää opintojaksolla tarvittavia työvälineitä. Opiskelija palauttaa tehtävät hyväksytysti.