Skip to main content

Pedagogical Skills (5 op)

Toteutuksen tunnus: K000CE86-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.05.2019 - 16.05.2019

Ajoitus

01.08.2019 - 31.07.2020

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

School of Cultural Services and Music

Toimipiste

Musiikki

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Master's Degree Programme in Music

Opettaja

  • Tapani Heikinheimo
  • musiikki virtuaali
  • Raili Honkanen-Korhonen

Vastuuopettaja

Annu Tuovila

Ryhmät

  • K0819S6
    Musiikin tutkinto-ohjelma ylempi

Tavoitteet

Opiskelija osaa arvioida ja kehittää toiminnan käytänteitä. Opiskelija osaa käynnistää uudenlaisia toimintoja ja toimintatapoja omaan pedagogin työhönsä liittyvissä tilanteissa, perinteisissä musiikinoppimisympäristöissä tai esimerkiksi pelejä tai e-opetusta hyödyntävissä opetustilanteissa. Opiskelija osaa hyödyntää pedagogisia sovellutuksia, tutkimuksia ja muuta tietopohjaa omassa ammatillisessa toiminnassaan.

Sisältö

Sisältö suunnitellaan opiskelijaryhmän kanssa tarpeita vastaavaksi. Opiskelija kehittää pedagogisia taitojaan henkilökohtaisen kehittymissuunnitelmansa mukaisesti.

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Arviointi kohdistuu työskentelyyn opintojakson aikana, osaamiseen sen päättyessä sekä tavoitteiden saavuttamiseen. Opiskelijan arviointikyky, itsenäinen ajattelu ja tehtävistä suoriutuminen ovat perustasolla.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Pääosin hyvä suoritus. Opiskelijan arviointikyky, itsenäinen ajattelu ja tehtävistä suoriutuminen keskeisimmillä osa-alueilla ovat sangen hyvällä tasolla.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Erinomainen, selvästi tavanomaisesta erottuva suoritus. Opiskelijan arviointikyky, itsenäinen ajattelu ja tehtävistä suoriutuminen ovat erittäin korkealla tasolla.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Arviointi kohdistuu työskentelyyn opintojakson aikana, osaamiseen sen päättyessä sekä tavoitteiden saavuttamiseen. Opiskelijan arviointikyky, itsenäinen ajattelu ja tehtävistä suoriutuminen ovat perustasolla.