Skip to main content

Planning of the Operations and Evaluation of the Occupational Health Care Unit (5 ECTS)

Code: S000DQ70-3002

General information


Enrollment
02.07.2020 - 31.07.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2020 - 31.12.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 ECTS
Virtual portion
5 ECTS
Mode of delivery
Online
Campus
Myllypurontie 1
Teaching languages
Finnish
Seats
1 - 30
Degree programmes
Master's Degree Programme in Health Promotion_old
Course
S000DQ70
No reservations found for implementation S000DQ70-3002!

Learning outcomes

N/A

Content

N/A

Teaching methods

Virtual learning 15.9. - 31.12.2020
Net learning, learning assignments.

Location and time

Moodle oppimisalustalla (Työterveyslaitos) 15.9. - 31.12.2020
Vastuuopettaja ilmoittaa osanottajat Työterveyslaitoksen yhdyshenkilölle.

Learning materials and recommended literature

Will be given at the Moodle net learning environment.

Alternative completion methods of implementation

--

Internship and working life connections

--

Exam dates and retake possibilities

Assignment during the study period (15.9. - 31.12.2020) .

International connections

--

Student workload

5 x 27 hours = 135 hours

Content scheduling

--

Further information for students

Opinnot toteutetaan yhteistyössä Työterveyslaitoksen, yliopistojen ja ammattikorkeakoulujen kanssa.
Työterveyslaitos tuottaa opiskelumateriaalin (videoluennot, luentomateriaalin)
Metropolia amk vastuuopettaja Helena Vidgren laatii tehtävän (-t) ja arvioi ne ja lisää tehtävään muun opiskelumateriaalin.

Opettajan laatimat tehtävät ja MATERIAALIT ovat Tekijänoikeuslain (404/61) mukaisia teoksia, joihin opettajalla on tekijänoikeus. Tehtäviä JA MATERIAALEJA ei saa käyttää muuten kuin omissa opinnoissaan. Niiden julkinen levittäminen on sallittua vain opettajan luvalla.

Assessment methods and criteria

Learning exams during 15.9. - 31.12.2020

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

N/A

Assessment criteria, good (3)

N/A

Assessment criteria, excellent (5)

N/A

Go back to top of page