Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin prosessit ja ratkaisut (5 op)

Toteutuksen tunnus: L000CG07-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.05.2019 - 15.05.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
29.10.2019 - 31.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
4 op
Toteutustapa
Lähi- ja etäopetus
Toimipiste
Myllypurontie 1
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 35
Koulutus
Master's Degree Programme in Health Business Management (Sosiaali-, terveys- ja liikunta-ala)
Master's Degree Programme in Health Business Management (Tekniikan ja liikenteen ala)
Master's Degree Programme in Health Business Management (Yhteiskuntatieteiden, liiketalouden ja hallinnon ala)
Toteutukselle L000CG07-3006 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää asiakassuhteiden merkityksen kilpailuedun luomisessa ja parantamisessa. Hän tuntee yritysten markkinointiprosessit ja osaa kehittää, suunnitella ja toteuttaa tapoja, joilla yritys hankkii asiakkaita, myy heille ja palvelee heitä. Opiskelija tuntee markkinointijärjestelmät ja osaa mitata ja seurata markkinointitoimenpiteitä monikanavaisessa ympäristössä. Hän soveltaa asiakaslähtöistä toimintatapaa työelämässä.

Sisältö

- markkinointiprosessit
- markkinointikanavat
- markkinointijärjestelmät, -ratkaisut ja työvälineet
- markkinointitoimenpiteiden mittaaminen ja seuranta
- markkinointiprosessien kehittäminen organisaatiossa

Aika ja paikka

Course dates:
29.10. 9-12
12.11 9-12
26.11 9-12
12.12. 9-12
Myllypuro

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Required readings:
Berkowitz, E. N. (2016). Essentials of healthcare marketing. Jones & Bartlett Publishers.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Assessment and due dates:
? Short papers based on readings (29.10; 12.11)
? Business plan (26.11)
? Pitch of business plan (12.12)

Lisätietoja opiskelijoille

Content:
The course is based on foundational knowledge of the principles of marketing and their particular application in health care. The course focuses on these principles explore the changing environmental forces that are unique to the healthcare market. Topics covered include the meaning of marketing, elements of successful marketing, and the changing healthcare marketplace.
Learning outcomes:
The students will become familiar with marketing essentials, particularly within the healthcare industry. The students will acquire practical skills in customer relationships, marketing processes, branding, and ways to pitch an original business idea for the healthcare market.
Luennoitsijat:
Dr Tricia Cleland Silva
Alex Atanasova, MSc BA

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Assessment and due dates:
? Short papers based on readings (29.10; 12.11)
? Business plan (26.11)
? Pitch of business plan (12.12)

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit arvosanalle 1 tyydyttävä

Opiskelija on suorittanut opintojakson oppimistehtävät ja osoittanut niissä hallitsevansa opintojakson perussisällön. Soveltamisessa työelämän tilanteisiin ja/tai osaamisen jakamisessa on paljon parannettavaa.

Arviointikriteerit arvosanalle 3 hyvä

Opiskelija on suoriutunut opintojakson tehtävistä kokonaisuutena hyvin. Hän on ollut aktiivinen oppija yksilönä ja tiimissä. Opiskelija on osoittanut kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä hankkimansa tiedon ja käytänteiden soveltamiskykyä työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä.

Arviointikriteerit arvosanalle 5 kiitettävä

Opiskelija on suorittanut kaikki opintojakson osiot kiitettävästi. Hän on osoittanut mielenkiintoa ja motivaatiota oppia yksilönä ja tiimissä, ja hän on jakanut osaamistaan toisille. Opiskelija hallitsee opintosisällön ja soveltaa kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä oppimaansa taitavasti työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä.

Arviointikriteerit arvosanalle hyväksytty

Opiskelija on suorittanut opintojakson oppimistehtävät ja osoittanut niissä hallitsevansa opintojakson perussisällön. Soveltamisessa työelämän tilanteisiin ja/tai osaamisen jakamisessa on paljon parannettavaa.

Siirry alkuun