Marketing and Sales Management (e)Laajuus (3 op)
Opintojakson tunnus: TU00AC05
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 op
Osaamistavoitteet
Kurssilla opiskelija oppii
• Markkinoinnin käsitteitä sekä myynnin roolia markkinoinnissa
• Myyntihenkilön vastuualueita
• Miten markkinointi on osa jokaisen työtä
Sisältö
Erityisesti
• Kuinka tärkeää on fokusoida asiakkaan tarpeisiin koko yrityksessä
• Miten yrtyksen eri toiminnot ovat vuorovaikutuksessa toisiinsa
• Lyhyen ja pitkän aikavälin suunittelua
• Markkinoinnin peruskonsepteja
• Myynti kilpailukeinona
• Myyntihenkilöiden päivittäinen työ
• Myyntihenkilöstön valinta motivointi ja arvioint
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tietää markkinoinnin ja myynnin käsitteet tyydyttävällä tavalla.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tietää markkinoinnin ja myynnin käsitteet ja konseptit hyvin. Opiskelija osaa soveltaa näitä konsepteja.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tietää markkinoinnin ja myynnin käsitteet ja konseptit hyvin kiitettävästi. Opiskelija osaa soveltaa ja arvioida markkinointiin ja myyntiin liittyviä toimintatapoja ja vaihtoehtoja. Opiskelija osoittaa kurssilla aktiivisuutta.