Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin perusteetLaajuus (3 op)

Opintojakson tunnus: KD00AD91

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija hallitsee markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeiset käsitteet, osa-alueet sekä kohderyhmäajattelun. Opiskelija osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta.

Sisältö

- markkinoinnin ja markkinointiviestinnän osa-alueet
- kohderyhmäajattelu
- asiakkaan tarpeen tunnistaminen
- asiakassuhteen rakentaminen ja ylläpito
- asiakasviestintä

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opintojakson hyväksytty suorittaminen edellyttää, että opiskelija saavuttaa opintojakson tavoitteet toteutuksessa määritellyllä tavalla.

Siirry alkuun