Digital SculptingLaajuus (5 cr)
Code: KM00ER44
Credits
5 op
Objective
The student is able to design and carry out a project related to digital sculpture in a professional manner. They are able to plan workflows and select tools, and also know how to solve problems related to processes.
Content
-Digital sculpture project design, workflows and workflow
-Digital sculpting tools and methods
- Presentation of completed work
Assessment criteria, satisfactory (1)
The student knows the terminology of digital sculpture and knows the basic sculpture methods with a 3D program.
Assessment criteria, good (3)
The student masters the terminology of digital sculpture and knows basic sculpture methods with a 3D program. The student is able to apply methods in assignments.
Assessment criteria, excellent (5)
The student masters the terminology of digital sculpture and knows basic sculpture methods with a 3D program. The student is able to apply and research new methods independently in assignments.
Assessment criteria, approved/failed
The student knows the terminology of digital sculpture and knows the basic sculpture methods with a 3D program.
Enrollment
06.05.2024 - 31.08.2024
Timing
26.08.2024 - 13.09.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Media, Design and Conservation
Campus
Hämeentie 135
Teaching languages
- Finnish
Seats
0 - 22
Degree programmes
- Design
Teachers
- Kristian Simolin
Teacher in charge
Kristian Simolin
Groups
-
KXE22S13D3D Animation and Visualization
Objective
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa digitaaliseen veistämiseen (skulptaus) liittyvän projektin ammattitaitoisesti. Hän osaa suunnitella työnkulun ja valita työvälineet ja osaa myös prosesseihin liittyvää ongelmanratkaisua.
Content
-digitaalisen veistosprojektin suunnittelu, työvaiheet ja työnkulku
-digitaalisen veistämisen työkalut ja -menetelmät
-valmiin työn esittäminen
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija tuntee digitaalisen kuvanveiston terminologian ja osaa perustason veistomenetelmät 3D-ohjelmalla.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija hallitsee digitaalisen kuvanveiston terminologian ja osaa perustason veistomenetelmät 3D-ohjelmalla. Opiskelija osaa soveltaa menetelmiä harjoitustehtävissä.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija hallitsee digitaalisen kuvanveiston terminologian ja osaa perustason veistomenetelmät 3D-ohjelmalla. Opiskelija osaa soveltaa ja tutkia uusia menetelmiä itsenäisesti harjoitustehtävissä.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija tuntee digitaalisen kuvanveiston terminologian ja osaa perustason veistomenetelmät 3D-ohjelmalla.
Enrollment
02.05.2023 - 27.08.2023
Timing
28.08.2023 - 15.09.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Media, Design and Conservation
Campus
Hämeentie 135
Teaching languages
- Finnish
Seats
0 - 20
Degree programmes
- Design
Teachers
- Kristian Simolin
Teacher in charge
Kristian Simolin
Groups
-
KXE21S13D3D Animation and Visualization
Objective
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa digitaaliseen veistämiseen (skulptaus) liittyvän projektin ammattitaitoisesti. Hän osaa suunnitella työnkulun ja valita työvälineet ja osaa myös prosesseihin liittyvää ongelmanratkaisua.
Content
-digitaalisen veistosprojektin suunnittelu, työvaiheet ja työnkulku
-digitaalisen veistämisen työkalut ja -menetelmät
-valmiin työn esittäminen
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija tuntee digitaalisen kuvanveiston terminologian ja osaa perustason veistomenetelmät 3D-ohjelmalla.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija hallitsee digitaalisen kuvanveiston terminologian ja osaa perustason veistomenetelmät 3D-ohjelmalla. Opiskelija osaa soveltaa menetelmiä harjoitustehtävissä.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija hallitsee digitaalisen kuvanveiston terminologian ja osaa perustason veistomenetelmät 3D-ohjelmalla. Opiskelija osaa soveltaa ja tutkia uusia menetelmiä itsenäisesti harjoitustehtävissä.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija tuntee digitaalisen kuvanveiston terminologian ja osaa perustason veistomenetelmät 3D-ohjelmalla.