2D-animaatioLaajuus (5 op)
Tunnus: KM00ER58
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa soveltaa animaation yleisiä lainalaisuuksia 2D-animaatiossa, toteuttaa lyhyitä interaktiivisia 2D-animaatioita ja toteuttaa toimivia käyttöliittymiä.
Sisältö
• 2D-animaatiokerronnan erityispiirteet
• vektori- ja bittikartta-animaation perusteet
• interaktiivisen animaation perusteet
• käyttöliittymäsuunnittelun perusteet
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee 2D-animaatiotuotannon terminologian ja hallitsee perustasolla 2D-animaatiotuotannon eri työvaiheet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tuntee 2D-animaatiotuotannon terminologian ja hallitsee perustasolla 2D-animaatiotuotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa 2D-animaation suunnittelussa ja toteutuksessa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tuntee 2D-animaatiotuotannon terminologian ja hallitsee 2D-animaatiotuotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa oppimaansa 2D-animaation suunnittelussa ja toteutuksessa.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija tuntee 2D-animaatiotuotannon terminologian ja hallitsee perustasolla 2D-animaatiotuotannon eri työvaiheet.
Ilmoittautumisaika
27.11.2023 - 14.01.2024
Ajoitus
08.01.2024 - 26.01.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Media, muotoilu ja konservointi
Toimipiste
Hämeentie 135
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 20
Koulutus
- Muotoilun tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Heta Jäälinoja
Vastuuopettaja
Jaro Lehtonen
Ryhmät
-
KXE23S13D3d-animointi ja -visualisointi
Tavoitteet
Opiskelija osaa soveltaa animaation yleisiä lainalaisuuksia 2D-animaatiossa, toteuttaa lyhyitä interaktiivisia 2D-animaatioita ja toteuttaa toimivia käyttöliittymiä.
Sisältö
• 2D-animaatiokerronnan erityispiirteet
• vektori- ja bittikartta-animaation perusteet
• interaktiivisen animaation perusteet
• käyttöliittymäsuunnittelun perusteet
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee 2D-animaatiotuotannon terminologian ja hallitsee perustasolla 2D-animaatiotuotannon eri työvaiheet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tuntee 2D-animaatiotuotannon terminologian ja hallitsee perustasolla 2D-animaatiotuotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa 2D-animaation suunnittelussa ja toteutuksessa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tuntee 2D-animaatiotuotannon terminologian ja hallitsee 2D-animaatiotuotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa oppimaansa 2D-animaation suunnittelussa ja toteutuksessa.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija tuntee 2D-animaatiotuotannon terminologian ja hallitsee perustasolla 2D-animaatiotuotannon eri työvaiheet.
Ilmoittautumisaika
28.11.2022 - 08.01.2023
Ajoitus
09.01.2023 - 29.01.2023
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Media, muotoilu ja konservointi
Toimipiste
Hämeentie 135
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 22
Koulutus
- Muotoilun tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Heta Jäälinoja
Vastuuopettaja
Heta Jäälinoja
Ryhmät
-
KXE22S13D3d-animointi ja -visualisointi
Tavoitteet
Opiskelija osaa soveltaa animaation yleisiä lainalaisuuksia 2D-animaatiossa, toteuttaa lyhyitä interaktiivisia 2D-animaatioita ja toteuttaa toimivia käyttöliittymiä.
Sisältö
• 2D-animaatiokerronnan erityispiirteet
• vektori- ja bittikartta-animaation perusteet
• interaktiivisen animaation perusteet
• käyttöliittymäsuunnittelun perusteet
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee 2D-animaatiotuotannon terminologian ja hallitsee perustasolla 2D-animaatiotuotannon eri työvaiheet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tuntee 2D-animaatiotuotannon terminologian ja hallitsee perustasolla 2D-animaatiotuotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa 2D-animaation suunnittelussa ja toteutuksessa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tuntee 2D-animaatiotuotannon terminologian ja hallitsee 2D-animaatiotuotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa oppimaansa 2D-animaation suunnittelussa ja toteutuksessa.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija tuntee 2D-animaatiotuotannon terminologian ja hallitsee perustasolla 2D-animaatiotuotannon eri työvaiheet.
Ilmoittautumisaika
01.12.2021 - 09.01.2022
Ajoitus
10.01.2022 - 28.01.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
80 % Lähiopetus, 20 % Etäopetus
Yksikkö
Media, muotoilu ja konservointi
Toimipiste
Hämeentie 135
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 20
Koulutus
- Muotoilun tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Heta Jäälinoja
Vastuuopettaja
Jaro Lehtonen
Ryhmät
-
KXE21S13D3d-animointi ja -visualisointi
Tavoitteet
Opiskelija osaa soveltaa animaation yleisiä lainalaisuuksia 2D-animaatiossa, toteuttaa lyhyitä interaktiivisia 2D-animaatioita ja toteuttaa toimivia käyttöliittymiä.
Sisältö
• 2D-animaatiokerronnan erityispiirteet
• vektori- ja bittikartta-animaation perusteet
• interaktiivisen animaation perusteet
• käyttöliittymäsuunnittelun perusteet
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee 2D-animaatiotuotannon terminologian ja hallitsee perustasolla 2D-animaatiotuotannon eri työvaiheet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tuntee 2D-animaatiotuotannon terminologian ja hallitsee perustasolla 2D-animaatiotuotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa 2D-animaation suunnittelussa ja toteutuksessa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tuntee 2D-animaatiotuotannon terminologian ja hallitsee 2D-animaatiotuotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa oppimaansa 2D-animaation suunnittelussa ja toteutuksessa.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija tuntee 2D-animaatiotuotannon terminologian ja hallitsee perustasolla 2D-animaatiotuotannon eri työvaiheet.