3D-projekti, peliLaajuus (15 op)
Tunnus: KM00ER54
Laajuus
15 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa toimia erikoisosaajana projektityöryhmässä, jossa suunnitellaan ja toteutetaan 3D-peli.
Sisältö
• pelisuunnitelman tekeminen
• assettien suunnittelu ja toteuttaminen
• ryhmätyöskentely ja projektinhallinta monialaisessa projektissa
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee perustasolla pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osallistuu ryhmätyöskentelyyn.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa työskentelyssä ja osallistuu aktiivisesti ryhmätyöskentelyyn.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa oppimaansa työskentelyssä ja osallistuu ryhmätyöskentelyyn aktiivisesti, vastuullisesti ja kannustavasti.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee perustasolla pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osallistuu ryhmätyöskentelyyn.
Ilmoittautumisaika
06.05.2024 - 31.08.2024
Ajoitus
16.09.2024 - 05.12.2024
Opintopistemäärä
15 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Media, muotoilu ja konservointi
Toimipiste
Hämeentie 135
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Paikat
0 - 25
Koulutus
- Muotoilun tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Kristian Simolin
Vastuuopettaja
Kristian Simolin
Ryhmät
-
KXE22S13D3d-animointi ja -visualisointi
Tavoitteet
Opiskelija osaa toimia erikoisosaajana projektityöryhmässä, jossa suunnitellaan ja toteutetaan 3D-peli.
Sisältö
• pelisuunnitelman tekeminen
• assettien suunnittelu ja toteuttaminen
• ryhmätyöskentely ja projektinhallinta monialaisessa projektissa
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee perustasolla pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osallistuu ryhmätyöskentelyyn.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa työskentelyssä ja osallistuu aktiivisesti ryhmätyöskentelyyn.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa oppimaansa työskentelyssä ja osallistuu ryhmätyöskentelyyn aktiivisesti, vastuullisesti ja kannustavasti.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee perustasolla pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osallistuu ryhmätyöskentelyyn.
Ilmoittautumisaika
02.05.2023 - 27.08.2023
Ajoitus
18.09.2023 - 01.12.2023
Opintopistemäärä
15 op
TKI-osuus
15 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Media, muotoilu ja konservointi
Toimipiste
Hämeentie 135
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 20
Koulutus
- Muotoilun tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Kristian Simolin
Vastuuopettaja
Kristian Simolin
Ryhmät
-
KXE21S13D3d-animointi ja -visualisointi
Tavoitteet
Opiskelija osaa toimia erikoisosaajana projektityöryhmässä, jossa suunnitellaan ja toteutetaan 3D-peli.
Sisältö
• pelisuunnitelman tekeminen
• assettien suunnittelu ja toteuttaminen
• ryhmätyöskentely ja projektinhallinta monialaisessa projektissa
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee perustasolla pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osallistuu ryhmätyöskentelyyn.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa työskentelyssä ja osallistuu aktiivisesti ryhmätyöskentelyyn.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa oppimaansa työskentelyssä ja osallistuu ryhmätyöskentelyyn aktiivisesti, vastuullisesti ja kannustavasti.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija tuntee pelituotannon terminologian ja hallitsee perustasolla pelituotannon eri työvaiheet. Opiskelija osallistuu ryhmätyöskentelyyn.