Digitaalinen kuvanveistoLaajuus (5 op)
Tunnus: KM00ER44
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa digitaaliseen veistämiseen (skulptaus) liittyvän projektin ammattitaitoisesti. Hän osaa suunnitella työnkulun ja valita työvälineet ja osaa myös prosesseihin liittyvää ongelmanratkaisua.
Sisältö
-digitaalisen veistosprojektin suunnittelu, työvaiheet ja työnkulku
-digitaalisen veistämisen työkalut ja -menetelmät
-valmiin työn esittäminen
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee digitaalisen kuvanveiston terminologian ja osaa perustason veistomenetelmät 3D-ohjelmalla.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija hallitsee digitaalisen kuvanveiston terminologian ja osaa perustason veistomenetelmät 3D-ohjelmalla. Opiskelija osaa soveltaa menetelmiä harjoitustehtävissä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija hallitsee digitaalisen kuvanveiston terminologian ja osaa perustason veistomenetelmät 3D-ohjelmalla. Opiskelija osaa soveltaa ja tutkia uusia menetelmiä itsenäisesti harjoitustehtävissä.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija tuntee digitaalisen kuvanveiston terminologian ja osaa perustason veistomenetelmät 3D-ohjelmalla.
Ilmoittautumisaika
06.05.2024 - 31.08.2024
Ajoitus
26.08.2024 - 13.09.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Media, muotoilu ja konservointi
Toimipiste
Hämeentie 135
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 22
Koulutus
- Muotoilun tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Kristian Simolin
Vastuuopettaja
Kristian Simolin
Ryhmät
-
KXE22S13D3d-animointi ja -visualisointi
Tavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa digitaaliseen veistämiseen (skulptaus) liittyvän projektin ammattitaitoisesti. Hän osaa suunnitella työnkulun ja valita työvälineet ja osaa myös prosesseihin liittyvää ongelmanratkaisua.
Sisältö
-digitaalisen veistosprojektin suunnittelu, työvaiheet ja työnkulku
-digitaalisen veistämisen työkalut ja -menetelmät
-valmiin työn esittäminen
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee digitaalisen kuvanveiston terminologian ja osaa perustason veistomenetelmät 3D-ohjelmalla.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija hallitsee digitaalisen kuvanveiston terminologian ja osaa perustason veistomenetelmät 3D-ohjelmalla. Opiskelija osaa soveltaa menetelmiä harjoitustehtävissä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija hallitsee digitaalisen kuvanveiston terminologian ja osaa perustason veistomenetelmät 3D-ohjelmalla. Opiskelija osaa soveltaa ja tutkia uusia menetelmiä itsenäisesti harjoitustehtävissä.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija tuntee digitaalisen kuvanveiston terminologian ja osaa perustason veistomenetelmät 3D-ohjelmalla.
Ilmoittautumisaika
02.05.2023 - 27.08.2023
Ajoitus
28.08.2023 - 15.09.2023
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Media, muotoilu ja konservointi
Toimipiste
Hämeentie 135
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 20
Koulutus
- Muotoilun tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Kristian Simolin
Vastuuopettaja
Kristian Simolin
Ryhmät
-
KXE21S13D3d-animointi ja -visualisointi
Tavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa digitaaliseen veistämiseen (skulptaus) liittyvän projektin ammattitaitoisesti. Hän osaa suunnitella työnkulun ja valita työvälineet ja osaa myös prosesseihin liittyvää ongelmanratkaisua.
Sisältö
-digitaalisen veistosprojektin suunnittelu, työvaiheet ja työnkulku
-digitaalisen veistämisen työkalut ja -menetelmät
-valmiin työn esittäminen
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee digitaalisen kuvanveiston terminologian ja osaa perustason veistomenetelmät 3D-ohjelmalla.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija hallitsee digitaalisen kuvanveiston terminologian ja osaa perustason veistomenetelmät 3D-ohjelmalla. Opiskelija osaa soveltaa menetelmiä harjoitustehtävissä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija hallitsee digitaalisen kuvanveiston terminologian ja osaa perustason veistomenetelmät 3D-ohjelmalla. Opiskelija osaa soveltaa ja tutkia uusia menetelmiä itsenäisesti harjoitustehtävissä.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija tuntee digitaalisen kuvanveiston terminologian ja osaa perustason veistomenetelmät 3D-ohjelmalla.