Siirry suoraan sisältöön

Digitaalisen markkinoinnin tuotantomenetelmätLaajuus (5 op)

Tunnus: KM00DS83

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija tuntee digitaalisen markkinoinnin yleisimmät kanavat ja niiden erityispiirteet, sekä osaa hyödyntää sosiaalisen median työkaluja markkinoinnissa. Opiskelija ymmärtää kohdennetun mainonnan edut ja osaa hyödyntää tietoa suunnittelutyössään. Opiskelija tuntee mittaamisen ja seurannan mahdollisuudet digitaalisissa markkinointikanavissa

Sisältö

Opiskelija tuottaa opintojakson aikana digimarkkinointikampanjan, jossa tuotetaan mainoksia laajasti erilaisiin digitaalisiin mainosympäristöihin.

Esitietovaatimukset

Graafisen suunnittelun perusteiden hallinta.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Osallistuminen opetukseen. Tehtävien tekeminen. Puutteita tehtävissä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Aktiivinen osallistuminen opetukseen. Kyky soveltaa opittua. Tehtävien suorittaminen hyvin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Aktiivinen osallistuminen opetukseen. Kyky soveltaa opittua itsenäisesti. Tehtävien suorittaminen erinomaisesti.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Osallistuminen opetukseen. Tehtävien tekeminen. Puutteita tehtävissä.