PeliprojektiLaajuus (15 op)
Tunnus: TX00CR65
Laajuus
15 op
Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija osallistuu projektiryhmän jäsenenä pelin toteuttamiseen. Projektissa noudatetaan ketteriä menetelmiä, ja käytetään erilaisia versionhallinnan, koonnin ja testauksen työkaluja. Pelille suunnitellaan ja toteutetaan pelitestaus. Peli pyritään julkaisemaan digitaalisia jakelukanavia pitkin.
Sisältö
• tehtävälle pelille oleelliset tiedot alustasta, ohjelmointikielistä ja työkaluista
• projektityömenetelmät ja työkalut
• pelaajakeskeinen suunnittelu ja testaus
• pelin vieminen digitaaliseen jakelukanavaan
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelijan panos projektissa täyttää asetetut tavoitteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on aktiivinen työryhmän jäsen, hänellä on selkeä rooli projektissa ja hän suoriutuu siitä projektin tavoitteet saavuttaen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelijalla on keskeinen ja innovatiivinen rooli projektin toteuttamisessa ja hän suoriutuu tehtävästään mallikelpoisesti.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelijan panos projektissa täyttää asetetut tavoitteet.
Lisätiedot
Projekti voidaan tehdä yhdessä muiden opintojaksojen kanssa.
Ilmoittautumisaika
28.11.2022 - 05.03.2023
Ajoitus
13.03.2023 - 07.05.2023
Opintopistemäärä
15 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
ICT ja tuotantotalous
Toimipiste
Karaportti 2
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 40
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Heini Puuska
- Antti Laiho
- Joonas Häll
- Miikka Mäki-Uuro
Ryhmät
-
TVT21-PEPelisovellukset
Tavoitteet
Opiskelija osallistuu projektiryhmän jäsenenä pelin toteuttamiseen. Projektissa noudatetaan ketteriä menetelmiä, ja käytetään erilaisia versionhallinnan, koonnin ja testauksen työkaluja. Pelille suunnitellaan ja toteutetaan pelitestaus. Peli pyritään julkaisemaan digitaalisia jakelukanavia pitkin.
Sisältö
• tehtävälle pelille oleelliset tiedot alustasta, ohjelmointikielistä ja työkaluista
• projektityömenetelmät ja työkalut
• pelaajakeskeinen suunnittelu ja testaus
• pelin vieminen digitaaliseen jakelukanavaan
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelijan panos projektissa täyttää asetetut tavoitteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on aktiivinen työryhmän jäsen, hänellä on selkeä rooli projektissa ja hän suoriutuu siitä projektin tavoitteet saavuttaen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelijalla on keskeinen ja innovatiivinen rooli projektin toteuttamisessa ja hän suoriutuu tehtävästään mallikelpoisesti.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelijan panos projektissa täyttää asetetut tavoitteet.
Lisätiedot
Projekti voidaan tehdä yhdessä muiden opintojaksojen kanssa.
Ilmoittautumisaika
29.11.2021 - 06.03.2022
Ajoitus
14.03.2022 - 08.05.2022
Opintopistemäärä
15 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
ICT ja tuotantotalous
Toimipiste
Karaportti 2
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 43
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Antti Laiho
- Joonas Häll
- Miikka Mäki-Uuro
Ryhmät
-
TVT20-PEPelisovellukset
Tavoitteet
Opiskelija osallistuu projektiryhmän jäsenenä pelin toteuttamiseen. Projektissa noudatetaan ketteriä menetelmiä, ja käytetään erilaisia versionhallinnan, koonnin ja testauksen työkaluja. Pelille suunnitellaan ja toteutetaan pelitestaus. Peli pyritään julkaisemaan digitaalisia jakelukanavia pitkin.
Sisältö
• tehtävälle pelille oleelliset tiedot alustasta, ohjelmointikielistä ja työkaluista
• projektityömenetelmät ja työkalut
• pelaajakeskeinen suunnittelu ja testaus
• pelin vieminen digitaaliseen jakelukanavaan
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelijan panos projektissa täyttää asetetut tavoitteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on aktiivinen työryhmän jäsen, hänellä on selkeä rooli projektissa ja hän suoriutuu siitä projektin tavoitteet saavuttaen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelijalla on keskeinen ja innovatiivinen rooli projektin toteuttamisessa ja hän suoriutuu tehtävästään mallikelpoisesti.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelijan panos projektissa täyttää asetetut tavoitteet.
Lisätiedot
Projekti voidaan tehdä yhdessä muiden opintojaksojen kanssa.